shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول سقفی

از باسکول سقفی معمولا برای توزین دام و انواع وسلیل نقلیه مانند موتورها استفاده می شود. باسکول برعکس ترازو برای وزن کردن اجسام سنگین و نیمه سنگین استفاده شده و از ترازو برای وزن کردن اجسام معمولی به کار می رود. باسکول دامکش در انواع ابعاد و اندازه ها ساخته می شود. در قدیم تنوع مدل های باسکول به اندازه امروزه نیست. بیشتر از باسکول های سنگی استفاده می شد. به باسکول های سنگی، قپان نیز می گویند که دارای توان ظرفیتی بالایی بودند. تنوع طرح در باسکول ها به کاربرد آن ها بستگی دارد.

معمولا برای وزن دام و طیور از باسکول سقفی استفاده می شود. باسکول دامکش از کفه ای فلزی ساخته شده که مواد استفاده شده برای ساخت آن انواع آلیاژها می باشد. معمولا برای باسکول های دام جایگاهی برای قرار گیری دام و طیور مانند گاو و گوسفند در نظر می گیرند. باسکول دامکش دارای نشان استاندارد بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است. معمولا حداکثر ظرفیت تحملی برای انواع باسکول ها در نظر گرفته می شود. با توجه به توان باسکول ابعاد مختلفی برای ساخت آن در نظر می گیرند. باسکول های امروزی مانند باسکوئل های دیجیتالی و مکانیکی از مکانیزم پیشرفته تری ساخته ده اند. این باسکول ها دارای صفحه پلتفرم به همراه لودسل هایی پیشرفته می باشند که باعث می شود از قیمت بالاتری برخوردار باشد.

کیفیت باسکول سقفی

1.      باسکول دامکش باید توانی داشته باشد تا بتواند وزن دام و طیور ا با سرعت و دقت بالایی تشخیص دهد. تنه این باسکول ها باید دارای مقاومت زیاد باشد.

2.      معمولا لودسل ها برای انتقال وزن تشخیص شده به صفحه نمایشگر را بر عهده دارد.

3.      با توجه به نوع کاربرد باسکول دامکش در انواع ابعاد و اندازه ها ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد دارند.

4.      باسکول های دامکش مانند باسکول های مکانیکی و دیجیتالی از دقت و سرعت بالایی برخوردار بوده و حسگرهایی با فناوری بالا بر روی صجه پلتفرم آن ها تعبیه شده است.

5.      باسکول سقفی دارای تجهیزاتی از قبیل شاسی می باشد. این شاسی برای بلندکردن دام و طیور بر روی باسکول قرار داده شده است.

قیمت باسکول سقفی

 

1.      نحوه اجرای هریک از عملیات گوربرداری و فوندانسیون نیازمند وقت کافی است که همین یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت باسکول دامکش می باشد.

2.      نوع و مقدار مواد مصرفی برای تولید فحه پلتفرم نیز در قیمت باسکول سقفی موثر هستند.

3.      ابعاد و اندازه باسکول دامکش نیز در قیمت باسکول موثر می باشد.

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • محمد شعبانی

باسکول سقفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی