shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول دیجیتال

باسکول وسیله ای می باشد که از آن برای توزین ماشین آلات سنگین استفاده می شود. امروزه انواع مختلفی از باسکول ها با توجه به نوع کاربردشان در صنعت وجود دارند. باسکول دیجیتال در واقع همان باسکول الکترونیکی می باشد. برخی از افراد باسکول ها را با نوجه به نوع عملکردشان به نام های مختلف می خوانند. باسکول دیجیتالی این قابلیت را دارد تا وزن هایی تا 200 الی 300 تنی را به راحتی وزن کند. دقت و سرعت باسکول دیجیتال به حد کافی بالا می باشد. انواع مختلف باسکول های امروزی جای خود را به ترازوهای بزرگ صنعتی داده اند. باسکول دیجیتال به دو نوع پیش ساخته و غیر پیش ساخته دسته بندی می شوند. باسکول های غیر پیش ساخته با توجه به نیاز مشتری در ابعاد مورد نظر آن ها تولید می شود. برای تولید باسکول ها سه مرحله باید اجرا شود. این سه مرحله در ساخت همه باسکول ها یکی می باشد 1. عملیات خاکبرداری

2.نصب صفحات پلتفرمی

3.عملیات مکانیکی و الکترونیکی

قیمت باسکول دیجیتال

عوامل موثر که در قیمت باسکول دیجیتال نقش مهمی دارند:

  1. نوع لودسل های مصرفی برای باسکول
  2. نوع توناژ به کار رفته در ساختار باسکول
  3. مقدار بتنی که برای اجرای عملیات خاکبرداری به مصرف رفته است
  4. نوع صفحات پلتفرمی

معمولا باسکول هایی که ابعاد بزرگی دارند، مساحت بیشتری برای صفحات پلتفرمی آن ها در نظر می گیرند. این مساحت زیاد باعث مصرف مقدار زیادی بتن می شود. برای همین یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در قیمت گذاری باسکول ها همین مقدار بتن مصرفی می باشد. از انواع لودسل ها در ساختار صفحات پلتفرم استفاده می شود. لودسل ها معمولا حسگرهایی می باشند که وزن اجسام حجیم را با دقت و سرعت بالایی به صفحه نمایشگر انتقال می دهند. معمولا برای صفحه پلتفرم باید از بتن مرغوب استفاده شود تا کیفیت بالایی داشته باشد.

کیفیت باسکول دیجیتال یا الکترونیکی

هرچه موارد زیر در ساخت باسکول دیجیتال از درجه کیفیت بالایی برخوردار باشد، باسکول مرغوب تری روانه بازار کار می شود:

  1. باید نوع لودسل ها از مقاومت بالایی برخوردار باشند تا وزن را با سرعت بالایی تخمین بزنند.
  2. توان باسکول ساخته شده ابتدا آزمایش شده و برای آن حداکثر ظرفیت تحملی تعیین می شود. کاربران باید با توجه به این توان از باسکول استفاده کنند.
  3. صفحات پلتفرم باسکول ها باید از مواد بتنی مرغوب ساخته شوند تا با مقاومت بالا دوام بالایی از خو نشان دهند.
  4. معمولا باسکول دیجیتال و مکانیکی امروزه بیشتر از باسکول های دیگر در بروسه تولید قرار می گیرند. این به دلیل فناوری بالای آن ها می باشد.

باسکول ها بر اساس نوع پلتفرم

باسکول ها بر اساس نوع پلتفرم به انواع مختلف زیر دسته بندی می شوند:

  1. باسکول با صفحات فلزی
  2. باسکول با صفحات بتنی
  3. باسکول با صفحات نیمه بتنی، نیمه فلزی

معمولا برای وزن های بالا از باسکول های ترکیبی استفاده می کنند که ترکیب این مواد برای صفحات باعث شده است تا استحکام بالایی برای صفحات پلتفرم ایجاد گردد.

دسته بندی باسکول ها بر اساس صفحات پلتفرم

  1. باسکول دیجیتال با صفحه فلزی
  2. باسکول دیجیتال با صفحه بتنی
  3. باسکول دیجیتال با صفحه نیمه بتنی، نیمه فلزی
  4. باسکول های ترکیبی: باسکول های ترکیبی از صفحات پلتفرم با استحکام بسیار بالا ساخته شده اند که قدرت خیره کننده ای دارند. در کلیه باسکول ها ساخت آن ها زیر نظر مهندس انجام میگیرد.

مزایای باسکول دیجیتال

مهمترین فاکتور باسکول دیجیتال آن است که نسبت به باسکول های قدیمی مانند باسکول سنگی، وزن اجسام را با دقت بالاتری تخمین می زنند. باسکول های قدیمی نسبت به باسکول های امروزی مانند باسکول دیجیتال از ظاهر ساده تری نیز برخوردار بوده و از نظر قیمت هم ارزان تر از باسکول های دیجیتال هستند. مجموعه ما سعی دارد تا این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه کند. مزیت ما دو دهه سابقه کاری ما در این زمینه می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان محصولی با کیفیت ارائه کنیم.

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • محمد شعبانی

باسگول دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی