shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول دیجیتال کارکردی مشابه ترازو دارد با این تفاوت که از باسکول ها برای توزین اجسام فوق سنگین استفاده می کنند. باسکول ها با توجه ه نوع کاربردشان در صنایع مختلف برای وزن کردن ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرا می گیرند. برای مثال باسکول ها می توانند وزن هایی تا دویست تن را به خوبی اندازه گیری کنند. ترازو برعکس باسکول از ظاهر ساده تری ساخته شده و برای اندازه گیری های معمولی به کار می رود. دو نوع کلی باسکول ها به صورت متحرک و ثابت وجود دارند. اگیر بخواهیم دسته بندی دیگری برای باسکول ها بیان کنیم می توانیم آن ها را از نظر پیش ساخته بودن و غیر پیش ساخته بودن بررسی کنیم. باسکول های غیر پیش ساخته به نحوی اند که ابعاد آن ها طبق نظر دلخواه مشتری می باشد و در اندازه های پشینهادی در بروسه اجرا قرار می گیرد. به باسکول دیجیتال، باسکول الکترونیکی نیز می گویند ولی در صنعت بیشتر از نام باسکول دیجیتالی استفاده می کنند.

عملیات بهره برداری باسکول دیجیتال

برای بهره برداری باسکول دیجیتال حدادماهر سه مرحله زیر قابل اجرا می باشد که نیازمند زمان کافی است.

عملیات خاکبرداری و گوربرداری

نصب سریع صفحات پلتفرمی

عملیات های مکانیکی و الکترونیکی

قیمت باسکول دیجیتال حدادماهر

قیمت باسکول ها به زمان اجرای آن ها و ابعاد باسکول بستگی دارد، ولی عوامل دیگری هستند که در قیمت گذاری روی باسکول از فاکتورهای مهمی به حساب می آیند:

نوع توناژ به کار رفته در اجرای باسکول از عوامل مهمی می باشد که در قیمت دهی به باسکول ها حرف اول را می زند.

جنس لودسل های به کار رفته در باسکول دیجیتال

مقدار بتن یا مقدار فلزات به کار گرفته شده در ساخت صفحات پلتفرم

باسکول هایی که ابعاد بزرگتری دارند، طبیعتا دارای صفحات پلتفرم بزرگتری هستند. بنابراین مقدار بیشتری بتن لازم است تا تمام مساحت صفحه پلتفرم را بپوشاند. این مقدار بتن استفاده شده باید از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد. باسکول هایی که با توناژ بالا ساخته می شوند، معمولا دارای صفحات بتنی بوده و دلیل استفاده از بتن، مقاومت بالای ایجاد شده در صفحات پلتفرم می باشد.

باسکول ها بر اساس نوع صفحات پلتفرمی

باسکول دیجیتال با صفحه بتنی

باسکول هایی با ساختار فلزی

باسکول هایی با ساختار نیمه فلزی و نیمه بتنی

باسکول ها دیجیتال حدادماهر

در صنعت بیشتر از باسکول های ترکیبی استفاده می شود. دلیل استفاده از باسکول های ترکیبی آن است که استحکام بیشتری برای صفحه پلتفرم ایجاد شده و مقاومت آن بالاتر می رود. در صعت بیشتر از باسکول های ترکیبی استفاده می شود. باسکول دیجیتال نیز دارای صفحه پلتفرم ترکیبی نیز می باشد که بسیار از آن ها امروزه استفاده می شود.

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • محمد شعبانی

باسکول دیجیتال حدادماهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی