shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی حدادماهر در انواع ابعاد و اندازه ها ساخته می شوند. عمایات بهره برداری از باسکول ها در سه مرحله انجام می گیرد. این عملیات شامل، گوربرداری، خاکبرداری و عملیات های مکانیکی و الکترونیکی می باشد. هر یک از این عملیات ها مستلزم وقت کافی می باشد. باسکول مکانیکی در مقایسه با ترازوهای صنعتی از قطعات مستحکم تری ساخته شده ولی ترازو ها از قطعات ظریف تری ساخته شده و برای توزین وزن های معمولی از آن استفاده می شود. ساخت باسکول ها در کشور فرانسه شروع شد. در این کشور برای وزن کردن دام و طیور از این دستگاه استفاده می شد. علاوه بر وزن دام و طیور برای توزین دستگاه های صنعتی در صنایع مختلف از باسکول مکانیکی استفاده می شود. کیفیت باسکول ها به مواردی مانند مقاومت قطعات در برابر ضربات مختلف، جنس قطعات باسکول و میزان وزن تحملی از سوی دستگاه بستگی دارد. معمولا جنس قطعات باسکول ها از فولادهای مقاوم بوده که ضد زنگ بوده و با گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند.

باسکول ها به طور کلی به دوسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. باسکول دیجیتال
  2. باسکول مکانیکی

اجزای مختلف باسکول مکانیکی شامل موارد زیر هستند:

  1. صفحات پلتفرم
  2. حسگرهای وزن
  3. لودسل ها که انواع مختلفی دارند
  4. کفه فلزی مقاوم
  5. بدنه فلزی که موارد بالا بر این بدنه سوار می شوند

جابه جایی راحت باسکول ها

برای باسکول های امروزی مانند باسکول های مکانیکی و دیجیتالی با توجه به این که ابعاد بزرگی دارند، چرخ هایی مقاوم در نظر می گیرند. این چرخ ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می تواند وزن کل باسکول را به خوبی تحمل کند. کاربران عزیز می توانند باسکول مکانیکی را از یک مکان به مکان دیگر انتقال بدهند. مشتریان باید قبل از خرید باسکول حتما فضایی را برای قرارگیری آن در نظر بگیرند.

نتیجه گیری

شما عزیزان می توانید برای سفارش باسکول مکانیکی از سایت ما بازدید بفرمایید. تمامی محصولات ما در سایت قرار داده شده که قیمت هریک برای آن ها تعیین شده است. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم. مزیت ما دو دهه سابقه کاری ما در این زمینه می باشد.

  • ۹۹/۰۱/۲۳
  • محمد شعبانی

باسکول مکانیکی حدادماهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی