shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول سنگی

باسکول سنگی از محصولات حدادماهر است که با کیفیت بالا و قیمت ارزان به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. باسکول های قدیمی مانند باسکول سنگی ابتدا در کشور فرانسه برای توزین دام استفاده می شد. با پیشرفت تکنولوژی باسکول های قدیمی مدرنیته تر شدند و انواع باسکول های دیجیتال و مکانیکی وارد بازار کار شدند. اجرای باسکول ها طی عملیات های مکانیکی، گوربرداری و خاکبرداری احداث می شوند. مشتریان قبل از خرید باسکول باید ابتدا فضایی برای آن در نظر بگیرند. چون اندازه آن ها بسیار بزرگ و بسیار سنگین هستند. قطعات باسکول ها از لزات سخت ساخته می شود که استحکام بالایی دارند. از باسکول ها با توجه به نوع کاربرد در صنایع مختلف استفاده می کنند. حداکثر وزن تحملی برای باسکول ها بسیار زیاد می باشد و می توانند وزن هایی تا دویست تن را به خوبی اندازه گیری کنند. باسکول ها از نظر تحمل فشار طی آزمایشات مختلف سنجیده می شود. باسکول های امروزی نسبت به باسکول های قدیمی با دقت و سرعت بالاتری وزن اجسام را تخمین می کنند.

کیفیت باسکول سنگی

  1. طول عمر باسکول ها بالا بوده و با گذشت زمان صفحات آن ها دچار فرسایش نمی شوند.
  2. باسکول ها برای جابه جایی دارای چرخ های فولادین بوده که دارای کقاومت زیادی هستند.
  3. در باسکول سنگی از سنگ هایی بزرگ برای تخمین وزن جسم استفاده می شود. این سنگ ها بسیار سنگ هستند که باید با نکات ایمنی جابه جا شوند.
  4. باسکول ها برای وزن های بین یک الی تا دو تن مناسب می باشند و بر عکس ترازو برای وزن های بسیار بالا مناسب می باشند.
  5. از نظر قیمت باسکول های سنگی نسبت به باسکول های دیجیتال و مکانیکی ارزان تر می باشد و سعی شده است که در صنعت به جای ترازوهای بزرگ صنعتی از این باسکول ها استفاده کنند.
  6. سنگ های باسکول سنگی نیازی به معلق بودن ندارند و می توانند بدون جابه جایی برای توزین اجسام مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت باسکول سنگی

امروزه بیشتر از باسکول های مکانیکی و دیجیتالی استفاده می شود که نسبت به باسکول های سنگی از قیمت پایین تری برخوردار هستند. هزینه باسکول سنگی از نظر اقتصادی بهینه تر می باشد و بیشتر از باسکول سنگی برای توزین دام و طیور استفاده می شد. باسکول های دیجیتال و مکانیکی به دلیل کاربرد زیادی که در صنعت دارند، از نظر قیمت گران تر از باسکول های سنگی هستند و هزینه ساخت آن ها به مراتب بیشتر می باشد. باسکول ها همگی دارای ضمانت نامه می باشند که در صورت خرابی هریک از اجزای آن، موسسه یا شرکت توزیع کننده وظیفه دارد تا باسکول را تعویض یا آن را تعمیر کند و به دست شما مشتریان عزیز برساند. قطعات باسکول سنگی از مقاومت زیادی برخوردار بوده و دارای پایه کمک کننده دارد که افراد ضعیف می توانند از آن استفاده کنند و همین باعث شده است تا وزن بالایی داشته باشد و در هنگام جابه جایی به وقت زیادی لازم داریم تا آن را از محیطی به محیطی دیگر انتقال دهیم.

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • محمد شعبانی

باسکول سنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی