shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

خرید باسکول سنگی

باسکول سنگی از محصولات حدادماهر می باشد که برای وزن کردن اجسام سنگین و نیمه سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. باسکول های قدیمی با نام باسکول سنگی ابتدا در کشور فرانسه ابداع شد و در این کشور برای وزن کردن دام و طیور مانند گاو و گوسفند استفاده می شد. خود کلمه باسکول فرانسوی بوده و امروزه بیشتر از باسکول های دیجیتالی و مکانیکی استفاده می کنند. با پیشرفت صنعت ماشینی مکانیزم کاری باسکول ها رشد کرده و باسکول های امروزی روانه بازار شدند. باسکول های کانیکی و دیجیتالی از مکانیزم مدرن تری ساخته می شوند. اجرای باسکول ها طی عملیات های مکانیکی، گوربرداری و خاکبرداری احداث می شوند. در حدادماهر خرید باسکول سنگی با تخفیف ویژه ای به مشتریان فروخته می شود. کاربران باید حتما قبل از خرید مکانی را برای قرارگیری باسکول در نظر بگیرند. قطعات باسکول ها از فلزات سختی مانند آلومینیوم ساخته و تولید می شوند که دارای استحکام فشاری بالایی هستند. از باسکول ها با توجه به نوع کاربرد در صنایع مختلف استفاده می کنند. حداکثر وزن تحملی برای باسکول ها بسیار زیاد می باشد و می توانند وزن هایی تا دویست تن را به خوبی اندازه گیری کنند. باسکول ها از نظر تحمل فشار طی آزمایشات مختلف سنجیده می شود. باسکول های امروزی نسبت به باسکول های قدیمی با دقت و سرعت بالاتری وزن اجسام را تخمین می کنند.

قیمت ارزان باسکول سنگی

باسکول های امروزی وزن را با دقت بالایی تخمین می کنند. باسکول های امروزی مانند باسکول های دیجیتالی و مکانیکی از باسکول سنگی گرانتر هستند و از نظر مکانیزم کاری پیشرفته تر از باسکول سنگی می باشند. باسکول های الکتریکی، دیجیتالی و مکانیکی به دلیل کاربرد زیادی که دارند، نسبت به باسکول های سنگی قیمت بالایی دارند و هزینه ساخت آن ها به مراتب بیشتر می باشد. باسکول ها همگی دارای ضمانت نامه می باشند که یکی از خدمات پس از فروش تعویض محصول می باشد که د صورت خرابی مشتریان می توانند باسکول را تعویض کنند. قطعات باسکول سنگی از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و دارای استحکام زیادی می باشد و همین باعث شده است تا وزن بالایی داشته باشد و در هنگام جابه جایی به وقت زیادی لازم داریم تا آن را از محیطی به محیطی دیگر انتقال دهیم.

مزایای ویژه باسکول ها

  1. عمر باسکول سنگی به دلیل دارابودن بدنه فلزی مستحکم زیاد می باشد و با شرایط مختلف سازگاری دارد.
  2. برای جابه جایی راحت تر باسکول ها برای آن ها چرخ های آهنین در نظر گرفته اند که باعث شده افراد بتوانند آن ها را هرجا که می خواهند جابه جا کنند.
  3. از سنگ هایی مقاوم برای وزن کردن اجسام در آن ها استفاده شده است که دارای استحکام بالایی هستند.
  4. باسکول سنگی بر عکس ترازو برای محدوده وزن های بسیار بالا بسیار مناسب می باشد و می توان از آن ها برای توزین ماشین آلات صنعتی و قطعات بسیار بزرگ بهره برد.
  5. قیمت باسکول های سنگی نسبت به باسکول های دیجیتالی و مکانیکی پایین تر می باشد و از نظر دقت و سرعت باسکول های مکانیکی ارجح تر می باشند.
  6. در بسیاری از صنایع بع دلیل کاربردی که دارند از آن ها استفاده می شود که همین باعث شده است که طرفداران زیادی را جلب خود بکند.
  7. در باسکول های سنگی دیگر نیازی نیست که سنگ ها از آویز به طور معلق آویزان شوند و کاربر می تواند از آن ها به طور مناسبی استفاده کند.

 

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • محمد شعبانی

خرید باسکول سنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی