shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

قیمت باسکول سنگی

باسکول سنگی یکی از محصولات حدادماهر می باشد که با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به مشتریان ارائه می شود. باسکول های قدیمی ابتدا در کشور فرانسه برای توزین دام و طیور استفاده می شد. خود کلمه باسکول فرانسوی بوده و بیشتر از ابتدا از این باسکول ها استفاده می شد. با پیشرفت صنعت ماشینی باسکول ها رشد کردند و باسکول های دیجیتال و مکانیکی روانه بازار شدند. باسکول های کانیکی و دیجیتالی از مکانیزم مدرن تری ساخته می شوند. اجرای باسکول ها طی عملیات های مکانیکی، گوربرداری و خاکبرداری احداث می شوند. مشتریان قبل از خرید باسکول سنگی باید ابتدا فضایی برای آن در نظر بگیرند. چون اندازه آن ها بسیار بزرگ و بسیار سنگین هستند. قطعات باسکول ها از فلزات سختی مانند آلومینیوم ساخته و تولید می شوند که دارای استحکام فشاری بالایی هستند. از باسکول ها با توجه به نوع کاربرد در صنایع مختلف استفاده می کنند. حداکثر وزن تحملی برای باسکول ها بسیار زیاد می باشد و می توانند وزن هایی تا دویست تن را به خوبی اندازه گیری کنند. باسکول ها از نظر تحمل فشار طی آزمایشات مختلف سنجیده می شود. باسکول های امروزی نسبت به باسکول های قدیمی با دقت و سرعت بالاتری وزن اجسام را تخمین می کنند.

مزیت های باسکول سنگی

  1. باسکول سنگی دارای طول عمر بالایی هستند و با گذشت زمان زیاد دچار فرسودگی نمی شوند.
  2. دارای چرخ های ریلی از جنس فولاد سخت می باشند که برای جابه جایی راحت طراحی شده اند.
  3. معمولا از سنگ هایی بزرگ با استفاده از پایه فلزی جهت وزن کردن استفاده می شود به همین دلیل باسکول سنگی نامیده شده اند.
  4. برای وزن های بسیار بالا مانند وزن کردن حیوانات بسیار مناسب اند و از این نظر نسبت به ترازو در مزیت می باشند.
  5. قیمت باسکول های سنگی نسبت به باسکول های دیجیتالی و مکانیکی پایین تر می باشد و از نظر دقت و سرعت باسکول های امروزی در مزیت می باشند.
  6. در بسیاری از صنایع بع دلیل کاربردی که دارند از آن ها استفاده می شود که همین باعث شده است که طرفداران زیادی را جلب خود بکند.
  7. در باسکول های سنگی نیازی به بلند کردن باسکول سنگی نیستیم و برای همین کفه ای مقاوم برای آن در نظر گرفته اند. و کاربر می تواند از آن ها به طور مناسبی استفاده کند.

قیمت باسکول سنگی بر اساس چیست

باسکول های دیجیتال و مکانیکی به دلیل کاربرد زیادی که دارند و این که وزن را با دقت زیادی اندازه گیری می کنند، از نظر قیمت گرانتر از باسکول سنگی هستند. باسکول های الکتریکی، دیجیتالی و مکانیکی به دلیل کاربرد زیادی که دارند، نسبت به باسکول های سنگی قیمت بالایی دارند و هزینه ساخت آن ها به مراتب بیشتر می باشد. باسکول ها همگی دارای ضمانت نامه می باشند که یکی از خدمات پس از فروش تعویض محصول می باشد که د صورت خرابی مشتریان می توانند باسکول را تعویض کنند. اجزای این محصول بسیار ساده و از جنس فلزات سنگین می باشد و همین باعث شده است تا وزن بالایی داشته باشد و در هنگام جابه جایی به وقت زیادی لازم داریم تا آن را از محیطی به محیطی دیگر انتقال دهیم.

 

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • محمد شعبانی

قیمت باسکول مکانیکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی