shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

کیفیت باسکول سنگی

حدادماهر مجری انواع باسکول های دیجیتال و مکانیکی می باشند. کیفیت باسکول سنگی حدادماهر بسیار بالا و از نظر قیمت هم مناسب می باشد. درجه کیفی باسکول ها به مواردی از جمله مقاومت بدنه باسکول، دوام آن و سرعت تشخیص وزن اجسام می باشد. باسکول سنگی معمولا برای توزین اجسام فوق سنگین مانند ماشین آلات سنگین و قطعات بزرگ صنعتی استفاده می شود. برعکس ترازوهای بزرگ صنعتی باسکول ها در ابعاد بزرگ تولید می شوند و دارای استحکام بالایی هستند. اولین کشوری که موفق به تولید باسکول ها شد، کشور فرانسه بود. در این کشور ابتدا برای توزین دام و طیور از باسکول ها استفاده می شد. خود کلمه باسکول فرانسوی بوده و امروزه بیشتر از باسکول های دیجیتالی و مکانیکی استفاده می کنند زیرا این باسکول ها با سرعت و دقت بالاتری وزن را اندازه گیری می کنند. با پیشرفت صنعت ماشینی مکانیزم کاری باسکول ها رشد کرده و باسکول های امروزی روانه بازار شدند. باسکول های کانیکی و دیجیتالی از مکانیزم مدرن تری ساخته می شوند. اجرای باسکول ها طی عملیات های مکانیکی، گوربرداری و خاکبرداری احداث می شوند. در حدادماهر خرید باسکول سنگی حدادماهر به صورت قسطی هم انجام می شود.

 

مشتریان می توانند قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه تقبل کنند و بقیه هزینه را به صورت قسطی پرداخت کنند. کاربران باید حتما قبل از خرید مکانی را برای قرارگیری باسکول در نظر بگیرند. بدنه باسکول سنگی از قطعات سنگین وزن مانند فولاد و آلومینیوم ساخته می شوند که دارای مقاومت زیادی در برابر فشارهای زیاد هستند. از باسکول ها با توجه به نوع کاربرد در صنایع مختلف استفاده می کنند. حداکثر وزن تحملی برای باسکول ها بسیار زیاد می باشد و می توانند وزن هایی تا دویست تن را به خوبی اندازه گیری کنند. باسکول ها از نظر تحمل فشار طی آزمایشات مختلف سنجیده می شود. یکی از قابلیت های باسکول های امروزی آن است که مجهز به به چرخ هایی مقاوم بوده که در برابر وزن زیاد استحکام بالایی دارد.

فرق بین باسکول سنگی و ترازو

  1. باسکول ها دارای قطعات بزرگ و مستحکم ولی ترازو دارای قطعات ظریف تری هستند معمولا باسکول سنگی دارای وزن سنگین تری نسبت به ترازوهای صنعتی هستند.
  2. باسکول ها برای توزین اجسام فوق سنگین طراحی شده و می توانند اجسام بسیار بزرگ را با سرعت بالایی اندازه گیری کنند، ولی ترازو ها آن مقدار سرعت و تخمین را در تشخیص وزن ندارند.
  3. باسکول سنگی معمولا دارای ابعاد بزرگتر ولی ترازو از اندازه کوچکتری برخوردار می باشد.
  4. از ترازوها معمولا برای توزین جرم های معمولی استفاده می شود.
  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • محمد شعبانی

کیفیت باسکول سنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی