shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول سقفی ارزان

یکی از محصولات حدادماهر باسکول سقفی می باشد که با کیفیت بالا به مشتریان فروخته می شود خرید باسکول سقفی ارزان  از مجموعه ما با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد. از باسکول ها در صنایع مختلف برای توزین اجسام فوق سنگین استفاده می شود. معمولا برای کاربردهای غیر صنعتی از ترازوهای صنعتی استفاده می کنند. با توجه به بزرگ بودن باسکول سقفی مشتریان باید حتما قبل از خرید مکانی را برای آن در نظر بگیرند. برای جابه جاکردن باسکول ها معمولا چرخ هایی مقاوم در زیر کفی آن ها در نظر گرفته شده است.

چرخ هایی که برای باسکول ها تعبیه شده است دارای مقاومت زیادی در برابر فشارهای زیاد می باشد. معمولا برای باسکول ها باید مکانی در نظر گرفته شود تا این ابزار در آن جا قرار بگیرد. باسکول سقفی در برابر ضربات بسیار مقاوم بوده و از وزن بالایی برخوردار است.

بدنه باسکول ها بسیا سنگین می باشند این به دلیل استفاده ار فلزات سنگین در ساختار آن ها است. معمولا از آلیاژ فلزات مختلف در ساختار باسکول ها استفاده می کنند. باسکول ها در انواع مختلفی وجود دارند کهباسکول سقفی، باسکول مکانیکی و باسکول دیجیتال در دسته باسکول های پیچیده قرار می گیرند و باسکول های سنگی از نوع ساده به شمار می روند. از باسکول های سنگی بیشتر در قدیم استفاده می شد و نام دیگر این باسکول ها قپان می باشد که دیگر استفاده از آن ها امروزه مرسوم نمی باشد.

ترازو و باسکول سقفی

باسکول ها را اگر بخواهیم بر اساس نوع کاربرد دسته بندی کنیم به دو دسته ساده و پیچیده تقسیم بندی می شوند. باسکول های ساده منظور همان باسکول های سنگی می باشند که بیشتر در قدیم برای توزین دام وطیور از آن ها استفاده می شد. باسکول های پیچیده که مکانیزم ساخت پیشرفته ای دارند و بیشتر برای صنعت مورد استفاده می گیرند منظور همان باسکول هایی هستند که امروزه از انواع مختلف آن ها استفاده می شود. باسکول های دیجیتال و مکانیکی در این دسته قرار می گیرند. از باسکول سنگی بیشتر در قدیم استفاده می شد و نام دیگر این باسکول ها قپان می باشد که دیگر استفاده از آن ها امروزه مرسوم نمی باشد. فرق بین باسکول سقفی و ترازو آن است که باسکول می تواند وزن های فوق سنگین را تخمین با سرعت و دقت بالا تخمین بزند ولی ترازو برای اندازه گیری وزن های معمولی ساخته شده است. ترازو برعکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده است. باسکول سقفی نسبت به ترازو وزن اجسام را با سرعت و دقت بیشتری اندازه گیری می کند ولی ترازو دارای کمی خطا در اندازه گیری وزن می باشد.

نتیجه

یکی از مزیت های حدادماهر این است که در فروش محصولات باسکول بیش از سه دهه تجربه دارد. این مجموعه سعی کرده است باسکول سقفی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان به مشتریان ارائه کند. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. محصولات ما دارای ضمانت نامه استاندارد به همراه کارت گارانتی می باشد. در این مدت زمان ضمانت شده مشتریان می توانند در صورت خرابی محصول اقدام به تعویض آن کنند.

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • محمد شعبانی

باسکول سقفی ارزان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی