shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

در صنایع برای وزن کردن ماشین آلات بزرگ صنعتی و قطعات ماشینی از باسکول ها استفاده می کنند. فرق اصلی بین باسکول و ترازو در این است که ترازو برای وزن های معمولی طراحی شده ولی باسکول برای وزن های بسیار سنگین کاربرد دارد. باسکول ها بسته به نوع کاربردشان انواع مختلفی دارند. ابتدا ساخت باسکول ها از کشور فرانسه شروع شد. در این کشور برای توزین دام و طیور از باسکول ها استفاده می کردند. یکی از انواع باسکول های صنعتی، باسکول سقفی می باشد که برای وزن کردن قطعات بزرگ گوشت در قصابی ها مورد استفاده قرار می گیرد. حدادماهر تولیدکننده انواع باسکول ها در اندازه های مختلف و مدل های گوناگون برای کاربران عزیز می باشد. با توجه به ابعاد بزرگ باسکول ها، ممکن است جابه جایی باسکول برای مشتریان کمی سخت باشد. برای همین مشتریان باید حنما قبل از خرید مکانی را برای قرارگیری باسکول در نظر داشته باشند. با توجه به این که قطعات باسکول سقفی بسیار بزرگ و مستحکم می باشند، معمولا برای تحمل وزن های بسیار بالا از خود مقاومت خوبی نشان می دهند.باسکول ها در دو نوع کلی ساده و پیچیده دسته بندی می شوند.

تفاوت بین باسکول سقفی و ترازو

باسکول ها در دو نوع کلی ساده و پیچیده موجود هستند. باسکول های پیچیده معمولا برای کاربرد های صنعتی طراحی شده و باسکول های ساده برای کاربردهای غیرصنعتی طراحی شده اند. از باسکول های ساده می توان به باسکول سنگی اشاره کرد که در قدیم با نام باسکول های قپان شناخته شده بودند و از باسکول های پیچیده می توان از باسکول سقفی نام برد. فرق بین باسکول و ترازو آن است که باسکول می تواند وزن های فوق سنگین را تخمین با سرعت و دقت بالا تخمین بزند ولی ترازو برای اندازه گیری وزن های معمولی ساخته شده است. ترازو برعکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده است. باسکول سقفی نسبت به ترازو وزن اجسام را با سرعت و دقت بیشتری اندازه گیری می کند ولی ترازو دارای کمی خطا در اندازه گیری وزن می باشد.

تخفیف ویژه حدادماهر

قیمت باسکول ها به فاکتورهایی شامل موارد زیر وابسته است که بیان می کنیم

1.عملیات اجرا و بهره برداری باسکول ها طی سه مرحله انجام می شود. یکی از این مراحل عملیات خاکبرداری است. در این عملیات ساخت صفحات پلتفرمی شروع می شود. برای این ساخت این صفحات نیازمند بتن کافی می باشیم که مقدار بتن ریزی در قیمت گذاری باسکول ها موثر می باشد.

2.   بدنه باسکول سقفی باید دارای دو مشخص کیفی باشند. یکی از آن ها این است که باید ضد زنگ و ضد رطوبت باشند تا با گذشت زمان رنگ خود را از دست ندهند. مشخصه دیگر آن است که باید بدنه از مقاومت و استجکام بالایی برخوردار باشد. هردوی این مشخصه در قیمت باسکول سقفی نقش دارند.

3. باسکول سقفی حدادماهر به مشتریان با تخفیف ویژه ارائه می شود و شما عزیزان می توانید برای مشاهده محصولات ما از سایت حدادماهر بازدید کنید.

4.باسکول های تولید شده باید از طرف شرکت سازنده دارای ضمانت نامه استاندارد باشند تا در صورت خرابی محصول از خدمات پس از فروش بهره کافی را ببرند. این خدمات شامل تعویض یا تعمیر دستگاه می باشد که بسیاری از شرمت های سازنده مد نظر قرار می دهند.

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • محمد شعبانی

باسکول سقفی حدادماهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی