shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

خرید باسکول سقفی

باسکول سقفی از محصولات حدادماهر می باشد که در اندازه و مدل های مختلف فروخته می شود خرید باسکول سقفی از مجموعه ما با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد. باسکول وسیله ای می باشد که برای وزن کردن اجسام فوق سنگین استفاده می شود. از این وسیله بیشتر در صنعت استفاده می شود برای کاربرد های روزانه بیشت از ترازو استفاده می کنند. با توجه به بزرگ بودن باسکول سقفی مشتریان باید حتما قبل از خرید مکانی را برای آن در نظر بگیرند. برای جابه جاکردن باسکول ها معمولا چرخ هایی مقاوم در زیر کفی آن ها در نظر گرفته شده است.

این چرخ ها فشارهای زیاد را به خوبی تحمل می کنند و مقاومت زیادی در برابر وزن زیاد جسم دارند. معمولا برای باسکول ها باید مکانی در نظر گرفته شود تا این ابزار در آن جا قرار بگیرد. باسکول سقفی در برابر ضربات بسیار مقاوم بوده و از وزن بالایی برخوردار است.

وزن بالای باسکول به دلیل قطعات سنگین در ساختار آن ها می باشد. معمولا از آلیاژ فلزات مختلف در ساختار باسکول ها استفاده می کنند. باسکول ها در انواع مختلفی وجود دارند و به دو نوع کلی ساده و پیچیده دسته بندی می شوند. باسکول سقفیدر دسته باسکول های پیچیده قرار می گیرد و باسکول سنگی نوعی از باسکول های ساده می باشد. از باسکول های سنگی بیشتر در قدیم استفاده می شد و نام دیگر این باسکول ها قپان می باشد که دیگر استفاده از آن ها امروزه مرسوم نمی باشد.

ترازو یا باسکول

باسکول ها از نظر نوع کاربرد به دو دسته کلی پیچیده و ساده دسته بندی می شوند. باسکول های ساده منظور همان باسکول های سنگی می باشند که برای توزین دام وطیور بیشتر در قدیم از آن ها استفاده می شد. باسکول های پیچیده که مکانیزم ساخت پیشرفته ای دارند، منظور همان باسکول هایی هستند که کاربرد صنعتی دارند. باسکول های دیجیتال و مکانیکی در این دسته قرار می گیرند. از باسکول سنگی بیشتر در قدیم استفاده می شد و نام دیگر این باسکول ها قپان می باشد که دیگر استفاده از آن ها امروزه مرسوم نمی باشد. فرق بین باسکول سقفی و ترازو آن است که باسکول می تواند وزن های فوق سنگین را تخمین با سرعت و دقت بالا تخمین بزند ولی ترازو برای اندازه گیری وزن های معمولی ساخته شده است. ترازو برعکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده است. باسکول سقفی نسبت به ترازو وزن اجسام را با سرعت و دقت بیشتری اندازه گیری می کند ولی ترازو دارای کمی خطا در اندازه گیری وزن می باشد.

نتیجه گیری

مزیت مجموعه حدادماهر سه دهه سابقه کاری در زمینه فروش محصولات باسکول می باشد. این مجموعه سعی کرده است باسکول سقفی را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه کند. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. محصولات ما دارای ضمانت نامه استاندارد به همراه کارت گارانتی می باشد. در این مدت زمان ضمانت شده مشتریان می توانند در صورت خرابی محصول اقدام به تعویض آن کنند.

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • محمد شعبانی

خرید باسکول سقفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی