shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

قیمت باسکول سقفی

برای توزین اجسام سنگین و فوق سنگین از باسکول ها که در صنعت کاربرد زیادی دارند، استفاده می شود. باسکول ها بسته به نوع کاربردشان انواع مختلفی دارند. بیشترین کابرد باسکول سقفی آن است که برای وزن کردن راسته های گوشت خوراکی استفاده می شود. حدادماهر تولیدکننده انواع باسکول ها در اندازه های مختلف و مدل های گوناگون برای کاربران عزیز می باشد. با توجه به ابعاد بزرگ باسکول ها، مشتریان باید قبل از خرید محصول مکانی را برای آن در نظر داشته باشند. با توجه به این که قطعات باسکول سقفی بسیار بزرگ و مستحکم می باشند، معمولا برای تحمل وزن های بسیار بالا از خود مقاومت خوبی نشان می دهند.باسکول ها در دو نوع کلی ساده و پیچیده دسته بندی می شوند.

فرق بین باسکول و ترازو

باسکول سقفی در نوع پیچیده قرار دارد و باسکول سنگی نوعی باسکول ساده به حساب می آید. از باسکول سنگی بیشتر در قدیم استفاده می شد و نام دیگر این باسکول ها قپان می باشد که دیگر استفاده از آن ها امروزه مرسوم نمی باشد. فرق بین باسکول و ترازو آن است که باسکول می تواند وزن های فوق سنگین را تخمین با سرعت و دقت بالا تخمین بزند ولی ترازو برای اندازه گیری وزن های معمولی ساخته شده است. ترازو برعکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده است. باسکول سقفی نسبت به ترازو وزن اجسام را با سرعت و دقت بیشتری اندازه گیری می کند ولی ترازو دارای کمی خطا در اندازه گیری وزن می باشد.

قیمت باسکول سقفی

قیمت باسکول ها به فاکتورهایی شامل موارد زیر وابسته است که بیان می کنیم

1. مقدار بتنی که در عملیات خاکبرداری برای ساخت صفحات پلتفرمی مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از فاکتورهایی است که در قیمت باسکول سقفی نقش دارد.

2.جنس بدنه باسکول سقفی باید از فلزات محکم باشد. جنس این فلزات باید به گونه ای باشد تا با گذشت زمان دچار تغییر رنگ و زنگ زدگی نشود. جنس فلزات استفاده شده در ساخت بدنه باسکول ها یکی دیگر از عواملی است که در قیمت باسکول ها موثر می باشد.

3.نوع آلیاژهایی که برای ساختن صفحه نمایش مورد استفاده قرار می گیرند.

4. باسکول های تولید شده باید از طرف شرکت سازنده دارای ضمانت نامه استاندارد باشند تا در صورت خرابی محصول از خدمات پس از فروش بهره کافی را ببرند. این خدمات شامل تعویض یا تعمیر دستگاه می باشد که بسیاری از شرمت های سازنده مد نظر قرار می دهند.

 

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • محمد شعبانی

قیمت باسکول سقفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی