shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

کیفیت باسکول سقفی

در صنایع مختلف از انواع باسکول ها برای توزین اجسام فوق سنگین مانند ماشین آلات صنعتی و قطعات بزرگ استفاده می شود. باسکول ها کاربردهای مختلفی دارند که با توجه به این موضوع در مدل های مختلف با کیفیت بالا توسط مجموعه حدادماهر تولید می شوند. حدادماهر مجری باسکول های صنعتی توانسته است در ساخت باسکول ها به تولید انبوه برسد. یکی از مدل ها باسکول صنعتی، باسکول سقفی می باشد که بیشتر برای وزن کردن راسته های گوشت در قصابی ها استفاده می گردد. باسکول ها معمولا در اندازه های مختلف ساخته می شوند. این اندازه بسته به نیاز مشتری می باشد. اگر باسکول کاربرد صنعتی داشته باشد باید در سایزهای بزرگتر ساخته شود. با توجه به ابعاد بزرگ باسکول ها، مشتریان باید قبل از خرید محصول مکانی را برای آن در نظر داشته باشند. با توجه به این که قطعات باسکول سقفی بسیار بزرگ و مستحکم می باشند، معمولا برای تحمل وزن های بسیار بالا از خود مقاومت خوبی نشان می دهند.باسکول ها در دو نوع کلی ساده و پیچیده دسته بندی می شوند.

کیفیت باسکول سقفی

  1. برای هر باسکول با توجه به حداکثر توان تحملی برای یک محدوده وزنی ساخته می شود و نباید کاربران برای وزن های بیشتر از مقدار توصیه شده از باسکول کار بکشند. در این صورت بازدهی باسکول بعد از یک مدت افت می کند.
  2. باسکول سقفی برای خاموش و روشن شدن مجهز به ریموت هوشمند می باشند و نیازی به خاموش کردن دستی نمی باشد.
  3. بدنه باسکول ها معمولا از فلزات سخت مانند فولاد و آهن ساخته می شود که دارای استحکاکم بالایی می باشند.
  4. حاکثر ظرفیت تحمل باسکول ها طی فشارهای مختلف آزمایش می شود و برای آن یک مقدار استاندارد تعیین می گردد.
  5. باسکول سقفی حدادماهر دارای ضمانت نامه بین المللی بوده که دارای گارانتی دو ساله می باشد و در این مدت برای مشتریان خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

قیمت ارزان باسکول

قیمت باسکول ها به فاکتورهایی شامل موارد زیر وابسته است که بیان می کنیم

1.   معمولا برای ساخت صفحات پلتفرم از بتن زیادی استفاده می کنند. مقدار بتن استفاده شده در قیمت گذاری برای باسکول ها نقش مهمی دارد که باید در نظر گرفت.

2.   جنس بدنه باسکول سقفی باید از فلزات محکم باشد. جنس این فلزات باید به گونه ای باشد تا با گذشت زمان دچار تغییر رنگ و زنگ زدگی نشود. جنس فلزات استفاده شده در ساخت بدنه باسکول ها یکی دیگر از عواملی است که در قیمت باسکول ها موثر می باشد.

3. معمولا از صفحه نمایشکرهایی هوشمند در ساختار باسکول سقفی استفاده می کنند. این صفحه نمایشگرها دارای درجه کیفیت های مختلف می باشند که در تعیین باسکول موثر است.

4.  باسکول های تولید شده باید از طرف شرکت سازنده دارای ضمانت نامه استاندارد باشند تا در صورت خرابی محصول از خدمات پس از فروش بهره کافی را ببرند. این خدمات شامل تعویض یا تعمیر دستگاه می باشد که بسیاری از شرمت های سازنده مد نظر قرار می دهند.

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • محمد شعبانی

کیفیت باسکول سقفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی