shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول سقفی در بابل

باسکول سقفی در بابل یکی از محصولات حدادماهر می باشد که می توانید به کمک آن اجسام سنگین و نیمه سنگین را با سرعت و دقت بالا تخمین وزن کنید. اکثر باسکول ها دارای ابعاد بزرگی می باشد و برای راه اندازی ان ها از سازه های سنگین وزن استفاده می کنند. باسکول سقفی معمولا برای اندازه گیری قطعات بزرگ صنعتی و ماشین آلاتی چون گریبکس ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد دیگر این باسکول ها این است که در اکثر قصابی ها برای وزن کردن راسته های گوشت خوراکی استفاده می شوند.

به دلیل بزرگ بودن ابعاد باسکول سقفی کاربران باید مکانی را برای قرارگیری باسکول در آنجا تعیین کنند. معمولا برای انتقال راح باسکول ها از ریل هایی در زیر کفی آن استفاده می کنند تا اشخاص به راحتی ان ها را از یک مکان به مکان دیگر انتقال دهد. که کمک می کند شما آن ها را به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جا کنید.

مزایای ویژه باسکول ها

  1. برای ساخت صفحات پلتفرمی از فریم های ویژه ای برای تعبیه حسگرهایی پیشرفته جهت تشخیص وزن اجسام توسط باسکول استفاده می کنند. این حسگرها قابلیت دارند تا وزن را با دقت بالا و سرعت زیاد تشخیص دهند. تفاوت اصلی باسکول ها با ترازوهای صنعتی در این است که وزن را با دقت بیشتری بر روی صفحه نمایشگر منتقل می کنند.
  2. باسکول سقفی در فشار زیادی را در برابر وزن اجسام فوق سنگین تحمل می کنند. ابعاد بزرگ آن ها باعث شده است تا از فولادهای سخت برای ایجاد استحکام بالا در ساختار آن ها استفاده شود. معمولا حداکثر ظرفیت تحملی توسط باسکول ها در کاتالوگ شرکت سازنده درج می شود.
  3. لودسل نقش آن را دارند تا وزن تشخیص شده توسط حسگرها را به صفحه نمایشگر باسکول انتقال دهند. به هر میزان که کیفیت این عملگرها زیاد باشد، قیمت باسکول بیشتر تخمین زده می شود. تیم ما سعی کرده است که در مرحله راه اندازی باسکول سقفی از لودسل های پیشرفته ای استفاده کند.

تخفیف ویژه برای باسکول ها

  1. اولین موردی که در قیمت باسکول سقفی موثر می باشد، میزان بتنی است که در عملیات راه اندازی باسکول ها برای ساخت صفحات پلتفرم از آن استفاده می شود. صفحات پلتفرم استفاده شده است. هرچه باسکول ها ازابعاد بزرگتری برخوردار باشند، مساحت صفحات پلتفرم بیشتر می شود و باعث افزایش قیمت باسکول می گردد.
  2. نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت بدنه باسکول ها از مواردی است که می تواند در قیمت باسکول ها نقش داشته باشد. آلیاژی که برای ساخت صفحات استفاده می شود باید سختی بالایی داشته باشد و بتواند وزن زیادی را تحمل کند.
  3. لودسل هایی که در ساختار باسکول سقفی استفاده می شوند، دارای درجه کیفی مختلفی از جهت ساخت می باشند. معمولا نوع لودسل های به کار رفته از دیگر عواملی می باشد که در قیمت باسکول سقفی موثر است.
  4. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما می باشد.مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. در مجموعه ما خرید باسکول ها با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما می باشد.
  5. برای پرداخت هزینه باسکول می توانید قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه بپردازید و مابقی را به صورت ماهانه تقبل کنید.
  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • محمد شعبانی

باسکول سقفی در بابل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی