shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول سقفی در بابلسر

باسکول سقفی در بابلسر وسیله ای می باشد که می توانید به کمک آن اجسام سنگین و نیمه سنگین را با سرعت و دقت بالا تخمین وزن کنید. باسکول ها نسبت به ترازو از ابعاد برگتر و از سازه های سنگین تری ساخته شده اند. باسکول سقفی معمولا برای اندازه گیری قطعات بزرگ صنعتی و ماشین آلاتی چون گریبکس ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر دقت کرده باشید در قصابی ها برای تخمین وزن راسته های بزرگ گوشت های خوراکی ار این باسکول ها استفاده می کنند. به دلیل بزرگ بودن ابعاد باسکول سقفی کاربران باید مکانی را برای قرارگیری باسکول در آنجا تعیین کنند. برای سهولت در جابه جایی باسکول ها معمولا ریل هایی فلزی در هنگام راه اندازی باسکول در زیر باسکول ها طراحی شده است که کمک می کند شما آن ها را به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جا کنید.

باسکول سقفی چه مزیت هایی دارد

  1. معمولا فریم هایی که برای ساخت صفحات پلتفرم استفاده می شوند، از عملکرد ویژه ای برخوردار هستند. روی این فریم های ساخت از حسگرهایی پیشرفته استفاده شده که وزن اجسام فوق سنگین را بسیار خوب تشخیص می دهند. از این نظر نسبت به انواع ترازوهای صنعتی در مزیت می باشد.
  2. باسکول سقفی در فشار زیادی را در برابر وزن اجسام فوق سنگین تحمل می کنند. ابعاد بزرگ آن ها باعث شده است تا از فولادهای سخت برای ایجاد استحکام بالا در ساختار آن ها استفاده شود. معمولا حداکثر ظرفیت تحملی توسط باسکول ها در کاتالوگ شرکت سازنده درج می شود.
  3. لودسل ها حسگرهایی هستند که معمولا وزن تشخیص شده را به صفحه نمایشگر منتقل می کند. هرچه این لودسل ها از درجه کیفی بالاتری برخوردار باشند، از نظر قیمت گرانتر می شوند. درجه کیفی لودسل ها با هم فرق می کند و تیم ما سعی کرده است که در مرحله راه اندازی باسکول سقفی از لودسل های پیشرفته ای استفاده کند.

خرید باسکول ها با تخفیف

  1. اولین موردی که در قیمت باسکول سقفی موثر می باشد، مقدار بتنی است که در هنگام عملیات بتن ریزی جهت راه اندازی باسکول از آن استفاده می کنند. صفحات پلتفرم استفاده شده است. هرچه باسکول ها از ابعاد بزرگتری برخوردار باشند، طبیعتا مساحت صفحات پلتفرم آن ها بزرگتر و مقدار بتن بیشتری نیاز می باشد.
  2. نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت بدنه باسکول ها از مواردی است که می تواند در قیمت باسکول ها نقش داشته باشد.
  3. لودسل هایی که در ساختار باسکول سقفی استفاده می شوند، دارای درجه کیفی مختلفی از جهت ساخت می باشند. معمولا نوع لودسل های به کار رفته از دیگر عواملی می باشد که در قیمت باسکول سقفی موثر است.
  4. مشتریان عزیز می توانند برای خرید باسکول ها، به صورت قسطی اقدام به پرداخت هزینه کنند. معمولا قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه می گیریم و مابقی را به صورت قسط های ماهانه می توانید تقبل کنید.
  5. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما می باشد.مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. در مجموعه ما خرید باسکول ها با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما می باشد.
  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • محمد شعبانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی