shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول سقفی در کردستان وسیله ای می باشد که برای توزین اجسام فوق سنگین در صنعت استفاده می شود و نسبت به ترازو هم بزرگتر می باشد و هم وزن اجسام را با سرعت بالا و دقت بیشتر اندازه گیری می کند. باسکول ها بیشتر، کاربردهای صنعتی دارند و برای وزن کردن اجسامی چون ماشین آلات و دستگاه های بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل بزرگ بودن ابعاد باسکول سقفی معمولا باید قبل از خرید مکانی را برای قرار گرفتن آن در نظر بگیرید. برای سهولت در جابه جایی باسکول ها معمولا ریل هایی فلزی در هنگام راه اندازی باسکول در زیر آ تعبیه می کنند تا کاربران بتوانند به راحتی باسکول را از یک طرف به طرف دیگر بکشانند.

درجه کیفی باسکول ها

  1. برای تشخیص وزن توسط باسکول، روی صفحات پلتفرمی آن ها از حسگرهایی با عملگرد قوی تعبیه کردند تا وزن اجسام را با دقت بالایی تخمین بزند.
  2. باسکول سقفی در برابر وزن زیاد اجسام تحمل زیادی دارند و حداکثر ظرفیت تحملی توسط آن ها در کاتالوگ شرکت سازنده درج شده است.
  3. لودسل ها حسگرهایی هستند که معمولا وزن تشخیص شده را به صفحه نمایشگر منتقل می کند. درجه کیفی لودسل ها با هم فرق می کند و تیم ما سعی کرده است که در مرحله راه اندازی باسکول سقفی از لودسل های پیشرفته ای استفاده کند.

تعیین قیمت

  1. اولین موردی که در قیمت باسکول سقفی موثر می باشد، مقدار بتنی است که در هنگام عملیات بتن ریزی جهت راه اندازی باسکول از آن استفاده می کنند. صفحات پلتفرم استفاده شده است. هرچه باسکول ها از ابعاد بزرگتری برخوردار باشند، طبیعتا مساحت صفحات پلتفرم آن ها بزرگتر و مقدار بتن بیشتری نیاز می باشد.
  2. نوع آلیاژی که برای ساخت اهرم های استفاده شده برای صفحه نمایشگر مورد استفاده قرار می گیرد، در تعیین قیمت باسکول موثر می باشد.
  3. لودسل هایی که در ساختار باسکول سقفی استفاده می شوند، دارای درجه کیفی مختلفی از جهت ساخت می باشند. معمولا نوع لودسل های به کار رفته از دیگر عواملی می باشد که در قیمت باسکول سقفی موثر است.
  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • محمد شعبانی

باسکول سقفی در کردستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی