shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول سقفی در کرمان

باسکول سقفی در کرمان وسیله ای می باشد که کارکردی شبیه ترازو داشته با این تفاوت که باسکول هم بزرگتر و هم می تواند وزن های خیلی بالایی را با سرعت و دقت بالا بررسی کند. بیشتر از باسکول ها در صنایع مختلف برای وزن کردن دستگاه ها و ماشین آلات بزرگ صنعتی استفاده می کنند. مشتریان باید قبل از خرید حتما مکانی را برای باسکول در نظر بگیرند. به دلیل بزرگ بودن ابعاد باسکول ها معمولا ریل های فلزی در زیر آن استفاده می شود تا بتوانند باسکول را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهند. به طور کلی باسکول ها به دو نوع مکانیکی و الکترونیکی تقسیم می شوند. باسکول های سقفی در گروه باسکول های مکانیکی قرار می گیرد. باسکول سقفی معمولا توسط مجموعه ما با تخفیف ویژه ارائه می شود. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما می باشد.

کیفیت باسکول سقفی

  1. برای باسکول سقفی معمولا صفحات پلتفرمی در نظر می گیرند. این صفحات پلتفرم این قابلیت را دارند تا با استفاده از حسگرهایی که بر روی آن ها تعبیه شده است، وزن اجسام سنگین را تشخیص دهند.
  2. ضربه پذیری باسکول ها بسیار بالا می باشد و سعی شده است. مقدار مقاومت تحملی توسط باسکول ها توسط آزمایشات مختلف سنجیدیه می شود و حداکثر وزن تحملی برای باسکول در کارت گارانتی ساخت درج می شود.
  3. بر روی صفحات پلتفرم باسکول سقفی معمولا از حسگرهایی با نام لودسل استفاده می کنند که در تشخیص وزن اجسام بسیار خوب عمل کرده و با دقت بالایی وزن را تخمین می زنند.

شاخص های قیمت گذاری

  1. اولین موردی که در قیمت باسکول سقفی موثر می باشد، مقدار بتنی است که در ساخت صفحات پلتفرم استفاده شده است. هرچه باسکول ها از ابعاد بزرگتری برخوردار باشند، طبیعتا مساحت صفحات پلتفرم آن ها بزرگتر و مقدار بتن بیشتری نیاز می باشد.
  2. نوع آلیاژی که برای ساخت اهرم های استفاده شده برای صفحه نمایشگر مورد استفاده قرار می گیرد، در تعیین قیمت باسکول موثر می باشد.
  3. لودسل هایی که در ساختار باسکول سقفی استفاده می شوند، دارای درجه کیفی مختلفی از جهت ساخت می باشند. معمولا نوع لودسل های به کار رفته از دیگر عواملی می باشد که در قیمت باسکول سقفی موثر است.

 

  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • محمد شعبانی

باسکول سقفی در کرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی