shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول سقفی در یاسوج

باسکول سقفی در یاسوج وسیله ای می باشد که برای توزین اجسام فوق سنگین در صنعت استفاده می شود و نسبت به ترازوهای صنعتی در تخمین وزن اجسام با سرعت بیشتر و دقت بالاتر عمل می کنند. باسکول ها معمولا در صنعت برای تخمین وزن اجسامی چون ماشین آلات بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل بزرگ بودن ابعاد باسکول سقفی کاربران باید مکانی را برای قرارگیری باسکول در آنجا تعیین کنند. برای سهولت در جابه جایی باسکول ها معمولا ریل هایی فلزی در هنگام راه اندازی باسکول در زیر باسکول ها طراحی شده است که کمک می کند شما آن ها را به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جا کنید. مزیت ما سه دهه سابقه کاری در فروش محصولات باسکول می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

مزیت های باسکول ها

  1. برای تشخیص وزن توسط باسکول، از حسگرهایی پیشرفته بر روی صفحات پلتفرم استفاده می کنند. این حسگرها وزن اجسام را با دقت بالایی تخمین می زند و از این نظر نسبت به انواع ترازوها در مزیت می باشد.
  2. باسکول سقفی در فشار زیادی را در برابر وزن اجسام فوق سنگین تحمل می کنند. ابعاد بزرگ آن ها باعث شده است تا از فولادهای سخت برای ایجاد استحکام بالا در ساختار آن ها استفاده شود. معمولا حداکثر ظرفیت تحملی توسط باسکول ها در کاتالوگ شرکت سازنده درج می شود.
  3. لودسل ها حسگرهایی هستند که معمولا وزن تشخیص شده را به صفحه نمایشگر منتقل می کند. درجه کیفی لودسل ها با هم فرق می کند و تیم ما سعی کرده است که در مرحله راه اندازی باسکول سقفی از لودسل های پیشرفته ای استفاده کند.

خرید باسکول ها با تخفیف

  1. اولین موردی که در قیمت باسکول سقفی موثر می باشد، مقدار بتنی است که در هنگام عملیات بتن ریزی جهت راه اندازی باسکول از آن استفاده می کنند. صفحات پلتفرم استفاده شده است. هرچه باسکول ها از ابعاد بزرگتری برخوردار باشند، طبیعتا مساحت صفحات پلتفرم آن ها بزرگتر و مقدار بتن بیشتری نیاز می باشد.
  2. نوع آلیاژی که برای ساخت اهرم های استفاده شده برای صفحه نمایشگر مورد استفاده قرار می گیرد، در تعیین قیمت باسکول موثر می باشد.
  3. لودسل هایی که در ساختار باسکول سقفی استفاده می شوند، دارای درجه کیفی مختلفی از جهت ساخت می باشند. معمولا نوع لودسل های به کار رفته از دیگر عواملی می باشد که در قیمت باسکول سقفی موثر است.
  4. مشتریان عزیز می توانند برای خرید باسکول ها، به صورت قسطی اقدام به پرداخت هزینه کنند. معمولا قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه می گیریم و مابقی را به صورت قسط های ماهانه می توانید تقبل کنید.
  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • محمد شعبانی

باسکول سقفی در یاسوج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی