shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در بابل یکی از محصولات حدادماهر می باشد که با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به همراه تخفیف ویژه به شما عزیزان ارائه می شود. باسکول وسیله ای صنعتی می باشد که برای وزن کردن اجسام سنین و فوق سنگین از آن استفاده می کنند. این اجسام می توانند شامل دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی باشند. تفاوت اصلی بین ترازو و باسکول مکانیکی در ابعاد و نوع عملکرد آنها می باشد. باسکول ها نسبت به ترازو می توانند وزن را با سرعت و دقت بالاتری تخمین بزنند. ترازو از ابعاد کوچکتری ساخته شده و قطعات آن کوچکتر و ظریفت تر می باشد. معمولا از سازه های سنگینی برای اجراه و راه اندازی باسکول ها استفاده می شود. عملیات راه اندازی باسکول ها شامل عملیات خاکبرداری، گوربرداری و عملیات های مکانیکی می باشد. معمولا اولین مرحله، خاکبرداری می باشد که ابتدا برای ساخت صفحات پلتفرمی از انواع بتن ها استفاده می کنند. در عملیات گوربرداری معمولا ساخت بدنه باسکول ها با استفاده از فولادهای سنگین انجام می شود. فولاد فلزی می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد و می تواند وزن زیاد اجسام را به خوبی مهار کند.

مزایای آن ها

باسکول ها دارای درجه کیفی مختلفی می باشند. کیفیت باسکول مکانیکی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. معمولا برای ساخت صفحات پلتفرمی از انواع بتن ها استفاده می شود. مقدا بتن ریزی در درجه کیفی باسکول ها نقش مهمی دارد. معمولا روی صفحات پلتفرمی از انواع حسگرهای پیشرفته بر روی آن استفاده می شود.
  2. لودسل ها معمولا عملگرهایی هستند که وزن تشخیص شده توسط حسگرها را به صفحه نمایشگر باسکول ها انتقال می دهند. درجه کیفی این لودسل ها در کیفیت باسکول ها نقش مهمی دارند.هرپه از لودسل هایی با درجه کیفی بالاتر استفاده شود، به مراتب کیفیت باسکول ها بالاتر می رود.
  3. برای ساخت بدنه باسکول ها از انواع فلزات سخت استفاده می کنند. این بدنه باسکول ها از ترکیب فولادها و آلومینیوم ساخته می شود که باعث استحکام زیاد بدنه آن ها می شود. معمولا ساخت بدنه باسکول ها در عملیات گوربرداری انجام می شود.
  4. وزن باسکول مکانیکی به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن بسیار سنگین می باشد. به دلیل بالابودن وزن آن ها معمولا برای جابه جایی باسکول ها از ریلهایی فلزی در زیر کفی آن ها استفاده می شود.

قیمت باسکول مکانیکی

تیم ما سعی کرده است برای تمامی محصولات تخفیف ویژه در نظر می گیرد. تخفیفی که در نظر گرفته ایم مخصوص فصل بهار می باشد و شما عزیزان می توانید از آن بهره کامل ببرید. مشتریان عزیز می توانند هزینه باسکول ها را به صورت قسطی نیز پرداخت کنند. مشتریان می توانند قسمتی از هزینه باسکول مکانیکی را به صورت پیش پرداخت اولیه پرداخت کرده و مابقی هزینه را به صورت ماهانه تقبل کنند. باسکول ها دارای ضمانت دو ساله از سوی شرکت سازنده می باشد. در این مدت شرکت موظف است خدماتی چون تعویض کالا در صورت خرابی محصول و نصب و تعمیرات آن را به مشتریان عزیز ارائه کند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات باسکول می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم.

  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • محمد شعبانی

باسکول مکانیکی در بابل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی