shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در یاسوج از محصولات حدادماهر می باشد که از نظر قیمت و کیفیت بسیار مناسب می باشد. کیفیت بالای باسکول ها سبب شده است تا تقاضای زیادی از سوی مشتریان داشته باشد. باسکول ها نسبت به ترازوهای صنعتی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشد. این اجسام معمولا مانند ماشین آلات بزرگ صنعتی و دستگاه های صنعتی می باشد که ترازوها قادر به تخمین وزن آن ها نیستند. باسکول مکانیکی نسبت به ترازوها معمولا از قطعات سنگین تری ساخته شده و دارای ابعاد بزرگتری می باشد. معمولا از سازه های سنگینی برای اجراه و راه اندازی باسکول ها استفاده می شود. عملیات اجرای باسکول ها شامل مراحل زیر می باشد:

  1. خاکبرداری
  2. عملیات خاکبرداری
  3. عملیات های مکانیکی

بدنه باسکول ها دارای استحکام بالایی می باشد و این استحکام به دلیل استفاده از فولادها و آلومینیوم به صورت ترکیبی می باشد. در عملیات خاکبرداری معمولا ساخت صفحات پلتفرمی باسکول ها انجام می شود.

باسکول ها چه مزایایی دارند

باسکول ها دارای درجه کیفی مختلفی هستند. کیفیت باسکول مکانیکی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. معمولا در ساخت صفحات پلتفرمی از مقداری بتن مرغوب استفاده می شود. معمولا روی صفحات پلتفرمی از انواع حسگرهای پیشرفته بر روی آن استفاده می شود. این حسگرها دارای درجه کیفی مختلفی هستند. این حسگرها ها عملگرهایی پیشرفته می باشند که باعث کیفیت هرچه تمام تر باسکول ها شده اند.
  2. لودسل ها معمولا عملگرهایی هستند که باعث تشخیص وزن اجسام بزرگ می شوند. لودسل ها نیز مانند حسگرها دارای درجه کیفی مختلفی هستند. این عملگرها وزن تشخیص شده را به صفحه نمایشگر باسکول ها انتقال می دهند. معمولا این باسکول ها دارای ضمانت نامه استاندارد بوده و مدت ضمانت آن دو سال می باشد. در این مدت خدمات پس از فروشی به مشتریان عزیز ارائه می شود.
  3. برای ساخت بدنه باسکول ها از انواع فلزات مختلف استفاده می کنند. این فلزات مقاومت بالایی دارند و سعی شده است که از فلزات مستحکم استفاده شود. باسکول ها معمولا می توانند وزن زیادی را تحمل کنند. معمولا حداکثر ظرفیت تحملی برای باسکول ها تعیین شده است و این مقدار ظرفیت با استفاده از آزمایشات مختلف اندازه گیری شده است. این بدنه باسکول ها از ترکیب فولادها و آلومینیوم ساخته می شود که باعث استحکام زیاد بدنه آن ها می شود. معمولا ساخت بدنه باسکول ها در عملیات گوربرداری انجام می شود.
  4. وزن باسکول مکانیکی به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن بسیار سنگین می باشد. به دلیل بالابودن وزن آن ها معمولا برای جابه جایی باسکول ها از ریلهایی فلزی در زیر کفی آن ها استفاده می شود.

خرید باسکول مکانیکی با تخفیف

تیم ما سعی کرده است برای تمامی محصولات تخفیف ویژه در نظر می گیرد. تخفیفی که در نظر گرفته ایم مخصوص فصل بهار می باشد و شما عزیزان می توانید از آن بهره کامل ببرید. مشتریان عزیز می توانند هزینه باسکول ها را به صورت قسطی نیز پرداخت کنند. مشتریان می توانند قسمتی از هزینه باسکول مکانیکی را به صورت پیش پرداخت اولیه پرداخت کرده و مابقی هزینه را به صورت ماهانه تقبل کنند. باسکول ها دارای ضمانت دو ساله از سوی شرکت سازنده می باشد. در این مدت شرکت موظف است خدماتی چون تعویض کالا در صورت خرابی محصول و نصب و تعمیرات آن را به مشتریان عزیز ارائه کند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات باسکول می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی