shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در اهواز یکی از محصولات با کیفیت ما می باشد که با کیفیت بالا و ارزان قیمت به مشتریان عزیز ارائه می شود. دوام بالا در ساخت باسکول ها به سبب استفاده از سازه های مستحکم در ساختار آن ها می باشد. معمولا بدنه فلزی باسکول ها ازز فولادهای بسیار سخت تولید شده اند. قیمت دهی به باسکول ها به فاکتورهایی از قبیل ابعاد آن ها بستگی دارد. ابعاد بزرگ باسکول ها سبب گرانتر شدن باسکول ها می شود. به دلیل بزرگ بودن باسکول ها معمولا از ریل هایی فلزی در زیر کفی آن استفاده می شود.

مهم ترین تفاوت بین باسکول ها و ترازوها به ابعاد آن ها بستگی دارد. معمولا باسکول ها را با ابعاد بزرگتری می سازند. باسکول ها معمولا نسبت به ترازوهای صنعتی وزن اجسام را با دقت و سرعت بالاتری تخمین می زنند. باسکول مکانیکی و باسکول دییتال نسل جدید باسکول های قدیمی محسوب می شوند. باسکول مکانیکی این قابلیت را دارد تا اجسام فوق سنگینی مانند ماشین آلات صنعتی را با سرعت بالایی نسبت به ترازو اندازه گیری کند. باسکول مکانیکی نسبت به ترازوها معمولا از قطعات سنگین تری ساخته شده و دارای ابعاد بزرگتری می باشد. معمولا از سازه های سنگینی برای اجراه و راه اندازی باسکول ها استفاده می شود. عملیات اجرای باسکول ها شامل مراحل زیر می باشد:

  1. خاکبرداری
  2. عملیات خاکبرداری
  3. عملیات های مکانیکی

بدنه باسکول ها دارای استحکام بالایی می باشد و این استحکام به دلیل استفاده از فولادها و آلومینیوم به صورت ترکیبی می باشد. در عملیات خاکبرداری معمولا ساخت صفحات پلتفرمی باسکول ها انجام می شود.

باسکول ها چه مزیت هایی دارند

  1. در باسکول ها از اجزای مختلفی با درجه کیفی بالا استفاده شده است. یکی از اجزا، صفحه نمایشگر باسکول ها می باشد که دارای فناوری بالایی در عملکرد می باشد.
  2. باسکول مکانیکی همچنین دارای سفحات پلتفرمی با مکانیزم هوشمند هستند که در تشخیص وزن باسکول ها به خوبی عمل می کنند. این صفحات پلتفرمی در مرحله خاکبرداری احداث می شوند و این کار با استفاده از چرثقیل هایی بزرگ انجام می شود. دلیل استفاده از چرثقیل به دلیل بزرگ بودن و سنگین بودن قطعات و بدنه باسکول ها می باشد. در این مرحله از انواع بتن های مرغوب جهت راه اندازی باسکول ها استفاده می کنند.
  3. بدنه باسکول مکانیکی از فلزاتی ساخته می شود که دارای سختی زیادی هستند و در برابر ضربات مختلف مقاومت زیادی دارند. معمولا از فلزاتی چون فولاد و آلومینیوم به صورت ترکیبی در ساخت بدنه باسکول ها استفاده می کنند.
  4. لودسل ها معمولا عملگرهایی می باشند که وزنی که حسگرها تشخیص می دهند را به صفحه نمایشگر باسکول مکانیکی انتقال می دهند. این لودسل ها از فناوری بالایی برخوردار هستند.

ضمانت نامه استاندارد

تخفیفی ویژه برای کلیه محصولات باسکول، تیم ما در نظر گرفته است. برای پرداخت هزینه باسکول ها می توانید قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه پرداخت کنید و مابقی هزینه را به صورت اقساط ماهانه تقبل کنید. باسکول مکانیکی دارای ضمانت نامه استاندارد می باشد. مدت زمان ضمات دو سال می باشد. در این مدت می توانید از خدمات پس از فروش ما استفاده کنید. این خدمات پس از فروش شامل تعویض یا تعمیرات محصول خراب شده می باشد. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات باسکول مکانیکی می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خئمت رسانی بکنیم.

 

  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • محمد شعبانی

باسکول مکانیکی در اهواز

نظرات (۲)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

خیلی عالی بود این مطلب
امید وارم بازم مطلب بزارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی