shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول دام کش

باسکول دامکش باسکول دام کش چیست؟ باسکول های مختلفی تولید و ساخته می شوند که هرکدامشان در صنایع مختلف و در کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از باسکول هایی که در صنایع دامداری و دامپروری جهت وزن کردن دام و طیور به وفور مورد استفاده قرار می گیرد باسکول دامکش می باشد. به وسیله ی باسکول دامکش شما قادر هستید که وزن دقیقی از دام و سایر حیوانات به دست بیاورید. وجود باسکول دامکش در صنایعی که به پرورش دام مشغول هستند جزو ضرورات محسوب می شود چرا که توزین صحیح دام ها در بازه های زمانی منظم و مرتب به تامین سالمت دام ها کمک بسیاری نموده و در نهایت کیفیت محصوالتی که وابسته به دام می باشند به سبب توزین منظم دام ها افزایش پیدا می کند. باسکول های دامکش در اشکال و مدل های مختلفی طراحی و به بازار توزیع می شوند که شامل: باسکول مخصوص دام سنگی، باسکول مخصوص دام دیجیتالی تک لودسلی، باسکول مخصوص دام دیجیتالی دو لودسلی و باسکول دام دیجیتالی چهار لودسلی می باشد.

تمامی این باسکول های گفته شده ظرفیت خاصی برای خود دارند و به همین دلیل اختالف قیمت بسیاری در بینشان وجود دارد. باسکول دام کش حدادماهر چه ویژگی هایی دارد؟ 1 -این باسکول با توجه به اینکه همواره در معرض ضربه خوردن از سوی دام ها می باشد باید حتما دارای استحکام و مقامت باالیی باشد. عالوه بر این در باسکول دام کش به علت این که احتمال سر خوردن دام ها بر روی آن وجود دارد، صفحه ای برآمده بر روی باسکول تعبیه نموده ند که به سر نخوردن دام کمک بسیاری می کند. 2 -طول عمر باال از ویژگی های دیگر این نوع از باسکول ها است. به عبارتی باسکول دام کش باید به نحوی ساخته شود که برای مدت طوالنی بتوان از آن استفاده نمود. 3 -باسکول دام کش همچنین دارای دو درب ورودی و خروجی می باشد. کنترل کردن حیوانات در زمان وزن کشی و واکسیناسیون کاری بسیار دشوار وغیرممکن به نظر میرسد ولی با وجود حفاظ در باسکول داکش این مشکل قابل حل است. برای توقف دام و جلوگیری از حرکات اضافی آنها دور تا دور باسکول دام کش حفاظ تعبیه شده است. این حفاظ کمک می کند که بتوانید دام ها را به طور ثابت نگه داشته و عملیات وزن کشی و یا واکسن زدن آنها را به آسانی و بی دردسر انجام بدهید. 4 -امکان ساخت باسکول دام کش با ابعاد و ظرفیت های مختلف با توجه به درخواست مشتریان هم به صورت الکترونیکی و هم به صورت مکانیکی وجود دارد. 5 -بنا به درخواست مشتری ها امکان اضافه نمودن لوازم جانبی مانند نمایشگر و پرینتر هم به باسکول دام کش وجود دارد.

نمایشگر موجود توسط باطری قابل شارژ داخلی تغذیه می شود. 6 -باسکول دام کش دارای ظرفیت های مختلفی می باشد. از باسکول دام کش با ظرفیت کم برای دام های سبک وزن و از باسکول دام کش با ظرفیت باال برای توزین دام های سنگین استفاده می شود. 7 -قیمت باسکول دام کش هم براساس مواردی همچون ظرفیت، شکل ظاهری، جنس بدنه باسکول ، ضمانت پس از فروش و لوازم جانبی آن تعیین می شود. 8 -باسکول دام کش به گونه ای ساخته شده است که در شرایط محیطی مختلف قابل استفاده است. عالوه بر این شما قادرید که بدنه ی باسکول را شست و شو دهید بدون این که بخواهید نگرانی از بابت زنگ زدگی بدنه ِ آن را داشته باشید. 9 -در صورتی که باسکول دام کش مجهز به نمایشگر باشد بعد از محاسبه ی مبلغ کل پس از عملیات توزین بر روی نمایشگر نمایش داده می شود.

  • ۹۹/۰۸/۱۷
  • محمد شعبانی

باسکول دام کش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی