shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باسکول 30 تنی در یاسوج

باسکول 30 تنی در یاسوج از محصولات ما می باشد که برای انواع صنایع برای توزین اجسام فوق سنگین از آن استفاده می شود. درجه کیفی این باسکول ها به قدرت و سرعت آن ها در تشخیص وزن بستگی دارد. معمولا باسکول ها نسبت به ترازوها بیشتر می توانند وزن را با سرعت و دقت بالاتری تخمین بزنند. باسکول ها نسبت به ترازوهای بزرگ صنعتی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشند و وزن آن ها نیز سبک می باشد. ترازو بر عکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده و وزن آن سبک تر می باشد و برای توزیت اجسام معمولی از آن استفاده می شود. از باسکول 30 تنی در یاسوج بیشتر برای وزن کردن ماشین الات بزرگ صنعتی استفاده می کنند.قبل از خرید باسکول ها حتما باید مکانی برای آن ها در نظر گرفته شود که به دلیل بزرگ بودن ابعاد آن ها می باشد. معمولا برای سهولت در جابه جایی ریل هایی فلزی در زیر کفی آن ها تعبیه می کنند تا افراد بتوانند به راحتی آن ها را جابه جا کنند. باسکول 30 تنی در برابر ضربات بسیار مقاوم بوده و آن به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن ها می باشد. معمولا از آلیاژ فلزات مختلف در ساختار باسکول ها استفاده می کنند. باسکول ها در انواع مختلفی وجود دارند و در صنعت به طور کلی باسکول ها به دو دسته مکانیکی و دیجیتالی تقسیم بندی می شوند. از باسکول های قدیمی می توان به باسکول های سنگی اشاره کرد که نسبت به باسکول های امروزی دارای شکل ساده تری می باشند.

 

باسکول 30 تنی دارای بدنه فولادی مستحکم می باشد، بدنه آن ها از فولادها و فلزات سخت ساخته شده اند. بدنه فولادی باسکول ها ضربه پذیری بالایی دارند و کاربران می توانند در شرایط سخت هم از آ ها استفاده کنند. جهت شناسایی وزن اجسام بر روی صفحه پلتفرم باسکول 30 تنی از حسگرهایی پیشرفته استفاده کرده اند که دارای فناوری ساخت بالایی می باشد و وزن زیاد اجسام را به خوبی و با دقت بالایی تشخیص می دهد. در واقع لودسل ها عملگرهایی به شمار می روند که می توانند وزن تشخیص شده را با سرعت بالا به صفحه نمایشگر باسکول انتقال دهند. در هنگام عملیات خاکبرداری برای ساخت صفحات پلتفرم از انوع بتن ها جهت راه اندازی آن ها استفاده می شود. معمولا نوع بتن مصرفی در کیفیت صفحات پلتفرم موثر می باشند. برای راه اندازی صفحات باسکول 30 تنی از بتن های از پیش ساخته شده استفاده می کنند. برای جابه جایی باسکول ها از جرثقیل ها استفاده می کنند تا ایمنی مورد نیاز حفظ و زمان زیادی برای انتقال آن صرف نشود.معمولا شرکت سازنده نکاتی را در راجع به فنی و ایمنی دستگاه در کاتالوگ خود قرار می دهند تا مشتریان بتوانند به نحو احسن از این دستگاه استفاد کنند.

 

فاکتورهای مختلفی هستند که در قیمت باسکول 30 تنی نقش مهمی دارند. این عوامل علاوه بر این که بر قیمت باسکول ها مربوط می شوند، در کیفیت باسکول ها نیز موثر می باشند. این عوامل شامل موارد زیر می باشند:

  1. جنس بتن استفده شده برای ساخت صفحات پلتفرمی، معمولا باید از بتن هایی استفاده کرد که به زودی ریخته گری شوند و بتوان ان ها را در قالب های آماده جداسازی کرد
  2. مقدار بتن مصرفی برای ساخت صفحات پلتفرمی باسکول 30 تنی
  3. اندازه باسکول ها باتوجه به عملکرد آن ها
  4. نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت بدنه باسکول ها
  5. نوع لودسل هایی که برای تخیص وزن استفاده می شوند، در قیمت باسکول سقفی موثر می باشد. معمولا باید از لودسل هایی پیشرفته استفاده کرد تا کیفیت باسکول 30 تنی در روند تشخیص وزن بالا باشد.

. باسکول تولیدی دارای گواهینامه بین المللی با پشتیبانی دو ساله می باشد که در این مدت می توانند از خدمات پس از فروش ما استفاده کنند.

  • محمد شعبانی
  • ۰
  • ۰

باسکول جرثقیلی در مشهد از محصولات ویژه ما است که با قیمتی ارزان و با درجه کیفی بالا به همراه کارت ضمانت نامه به شما عزیزان ارائه می شود. ضمانت نامه باسکول ها به صورت دو ساله بوده که در این مدت می توانید از خدمت پس از فروش ما استفاده کنید. این خدمت شامل تعویض کالا و یا تعمیر آن می باشد. حدادماهر برای کلیه محصولات خود تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. از باسکول ها بیشتر در صنایع برای توزین قطعات فوق سنگین استفاده می شود. قیمت باسکول جرثقیلی در مشهد به فاکتورهایی شامل نوع مصالح به کار رفته در ساخت بدنه آن ها، اندازه و نوع بتن به کار رفته برای ساخت صفحات پلتفرمی آن ها می باشد. باسکول ها از اجزای مختلفی مانند صفحات پلتفرمی، صفحه نمایشگر، لودسل ها و پایه مقاوم به همراه بدنه تشکیل شده است.

یکی از مشخصه های مهم آن ها این است که باید داری مقاومت کافی باشند. ترازو بر عکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده و وزن آن سبک تر می باشد که از آن برای توزین اجسام معمولی استفاده می شود. به دلیل وزن سنگین باسکول ها باید حتما قبل از خرید مکانی را برای آن در نظر بگیرید. برای جابه جایی آن ها از ریل هایی فلزی کمک می گیرند تا افراد بتوانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. باسکول جرثقیلی در مشهد در برابر ضربات بسیاراستحکام بالایی دارند. معمولا از آلیاژ های فلزات مختلف مانند فولاد و یا آهن در ساختار باسکول ها استفاده می کنند. باسکول ها در انواع مختلفی وجود دارند که به طور کلی به دو دسته مکانیکی و دیجیتالی تقسیم بندی می شوند.

باسکول های قدیمی عملکرد ساده تری نسبت به باسکول های امروزی مانند باسکول مکانیکی در تهران دارند. نام دیگر این باسکول ها قپان نام داشت که برای اندازه گیری وزن دام و طیور از آن ها استفاده می شد.از باسکول های سنگی بیشتر در قدیم استفاده می شد. فرق بین باسکول و ترازو آن است که باسکول می تواند وزن های خیلی بالایی را تخمین بزند ولی ترازو برای اندازه گیری وزن های معمولی ساخته شده است.

کیفیت باسکول جرثقیلی در مشهد

یکی از مزیت های باسکول جرثقیلی در مشهد نسبت به مدل های قدیمی این است که دارای بدنه فولادی مقاوم می باشند که باعث شده است مقاومت بالایی در برابر فشار زیاد ضربات مختلف داشته باشند. جهت تعیین وزن اجسام روی باسکول هااز حسگرهایی پیشرفته استفاده کرده اند که وزن اجسام را با سرعت و دقت بالایی تخمین می زنند. برای انتقال وزن تشخیصی از لودسل هایی بر روی صفحات پلتفرمی باسکول ها استفاده می کنند که وزن را به صفحه نمایشگر باسکول انتقال می دهند. مراحل اجرایی باسکول ها شامل عملیات گود برداری، عملیات خاکبرداری و عملیات های فیزیکی و شیمیایی می باشد که هریک باید با نظارت تکنسین ناظر صورت بگیرد.

در هنگام عملیات خاکبرداری برای راه اندازی صفحات باسکول چرثقیلی از بتن های از پیش ساخته شده استفاده می کنند. مقدا بتن استفاده شده در ابعاد آن از نکات قابل اهمیت می باشد که باید به آن توجه کرد.معمولا شرکت سازنده نکاتی را در راجع به فنی و ایمنی دستگاه در کاتالوگ خود قرار می دهند تا مشتریان بتوانند به نحو احسن از این دستگاه استفاده کنند.

تخفیف ویژه برای باسکول

یکی از موارد مهم در تعیین قیمت باسکول جرثقیلی در مشهد نوع بتن و مقدار آن برای ایتفاده در عملیات خاکبرداری برای ساخت صفحات پلتفرمی می باشد. معمولا باید از بتن های مرغوب استفاده شود تا صفحات پلتفرمی باسکول ها کیفیت لازم را داشته باشند. برای پرداخت هزینه باسکول ها می توانید به صورت پیش قسط بپردازید. شما می توانید بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه و مابقی را به صورت قسط های ماهانه پرداخت کنید. باسکول تولیدی دارای گواهینامه بین المللی با پشتیبانی دو ساله می باشد که در این مدت می توانند از خدمات پس از فروش ما استفاده کنند. 

  • محمد شعبانی
  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در تهران از محصولات ویژه حدادماهر می باشد که با کیفیت بالا و قیمت ارزان به شما عزیزان ارائه می شود. از باسکول ها بیشتر در صنایع مختلف برای توزین اجسام سنگین و نیمه سنگین استفاده می شود. ترازوها معمولا برای اندازه گیری وزن های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. باسکول ها نسبت به ترازوهای بزرگ صنعتی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشند. ترازو بر عکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده و وزن آن سبک تر می باشد. باسکول مکانیکی شامل اجزای مختلفی در ساختار خود هستند. این اجزا شامل صفحه نمایشگر، صفحات پلتفرمی، لودسل ها، ریلهای فلزی و غیره هستند که هر یک با استفاده از فناوری نوینی ساخته شده اند.

 

یکی از مزیت های باسکول های امروزی نسبت به باسکول های قدیمی این است که سرهت را با دقت و سرعت بالاتری تخمین می زنند. قبل از خرید باسکول ها حتما باید مکانی برای آن ها در نظر گرفته شود که به دلیل بزرگ بودن ابعاد آن ها می باشد. برای جابه جایی آن ها از ریل هایی فلزی کمک می گیرند تا افراد بتوانند به راحتی آن ها را از یک مکان به مکانی دیگر انتقال دهند. باسکول مکانیکی در تهران در برابر ضربات بسیار مقاوم بوده و آن به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن ها می باشد. 

 

 

از سازه های مستحکمی برای ساخت بدنه فولادی باسکول ها استفاده می کنند. باسکول مکانیکی دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی پیشرفته می باشد که وزن اندازه گیری شده توسط حسگرها را نمایش می دهند. لودسل ها این وزن تشخیصی را به صفحه نمایشگر انتقال می دهند. باسکول ها باید جوری ساخته شوند که بتواند به خوبی وزن زیاد اجسام را تحمل کنند. جهت شناسایی وزن اجسام بر روی صفحه پلتفرم باسکول مکانیکی از حسگرهایی پیشرفته استفاده کرده اند که دارای فناوری ساخت بالایی می باشد و وزن زیاد اجسام را به خوبی و با دقت بالایی تشخیص می دهد. عملیات راه اندازی باسکول ها شامل سه مرحله خاکبرداری، عملیات گوربرداری و عملیات های مکانیکی و شیمیایی می باشد. در هنگام عملیات خاکبرداری برای ساخت صفحات پلتفرم از انوع بتن ها جهت راه اندازی آن ها استفاده می شود. معمولا نوع بتن مصرفی در کیفیت صفحات پلتفرم موثر می باشند.  برای راه اندازی صفحات باسکول مکانیکی از بتن های از پیش ساخته شده استفاده می کنند. معمولا علاه بر نوع بتن مصرفی، مقدار بتن استفاده شده نیز از موارد مهم محسوب می شود.

 

 

فاکتورهای مختلفی هستند که در قیمت باسکول مکانیکی از عوامل مهم محسوب می شوند. این عوامل شاما موارد زیر می باشند:

1.    جنس بتن استفاده شده برای ساخت صفحات پلتفرمی باسکول ها

2.    نوع و مقدار بتن مصرفی

3.    ابعاد باسکول ها باتوجه به عملکرد آن ها

4.    نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت بدنه باسکول ها

5.    نوع لودسل هایی که برای تخیص وزن استفاده می شوند، در قیمت باسکول مکانیکی موثر می باشد.

باسکول تولیدی دارای گواهینامه بین المللی با پشتیبانی دو ساله می باشد که در این مدت می توانند از خدمات پس از فروش ما استفاده کنند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش باسکول ها در انواع طرح ها و سایزها می باشد . مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. تخفیفی که برای محصولاتمان در نظر گرفته ایم به مناسبا=ت فصل جدید بهار می باشد.

  • محمد شعبانی
  • ۰
  • ۰

باسکول سقفی در تهران

باسکول سقفی در تهران از محصولات ویژه حدادماهر می باشد که با کیفیت بالا و قیمت ارزان به شما عزیزان ارائه می شود.  باسکول ها بیشتر کاربرد صنعتی دارند و نسبت به ترازو برای وزن اجسام سنگین و فوق سنگین از آن استفاده می کنند. باسکول ها نسبت به ترازوهای بزرگ صنعتی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشند. ترازو بر عکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده و وزن آن سبک تر می باشد. از باسکول سقفی بیشتر در قصابی های بزرگ برای وزن کردن راسته های گوشت استفاده می شود که وزن را با سرعت و دقت بالایی اندازه گیری می کنند. قبل از خرید باسکول ها حتما باید مکانی برای آن ها در نظر گرفته شود که به دلیل بزرگ بودن ابعاد آن ها می باشد. برای جابه جایی آن ها از ریل هایی فلزی کمک می گیرند تا افراد بتوانند به راحتی آن ها را از یک مکان به مکانی دیگر انتقال دهند. باسکول سقفی در تهران در برابر ضربات بسیار مقاوم بوده و آن به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن ها می باشد. معمولا از آلیاژ فلزات مختلف در ساختار باسکول ها استفاده می کنند. باسکول ها در انواع مختلفی وجود دارند و در صنعت به طور کلی باسکول ها به دو دسته مکانیکی و دیجیتالی تقسیم بندی می شوند. از باسکول های قدیمی می توان به باسکول های سنگی اشاره کرد که نسبت به باسکول های امروزی دارای شکل ساده تری می باشند.

 

باسکول سقفی در تهران دارای بدنه فولادی مستحکم می باشد و می تواند در برابر ضربات مختلف از خود مقاومت خوبی نشان دهد. باسکول ها باید جوری ساخته شوند که بتواند به خوبی وزن زیاد اجسام را تحمل کنند. جهت شناسایی وزن اجسام بر روی صفحه پلتفرم باسکول سقفی از حسگرهایی پیشرفته استفاده کرده اند که دارای فناوری ساخت بالایی می باشد و وزن زیاد اجسام را به خوبی و با دقت بالایی تشخیص می دهد. در واقع لودسل ها حسگرهایی هستند که می توانند وزن شناسایی شده را به نمایشگر باسکول انتقال دهند.در هنگام عملیات خاکبرداری برای ساخت صفحات پلتفرم از انوع بتن ها جهت راه اندازی آن ها استفاده می شود. معمولا نوع بتن مصرفی در کیفیت صفحات پلتفرم موثر می باشند.  برای راه اندازی صفحات باسکول سقفی از بتن های از پیش ساخته شده استفاده می کنند. مقدا بتن استفاده شده در ابعاد آن از نکات قابل اهمیت می باشد که باید به آن توجه کرد..برای جابه جایی باسکول ها از جرثقیل ها استفاده می کنند تا ایمنی مورد نیاز حفظ و زمان زیادی برای انتقال آن صرف نشود.معمولا شرکت سازنده نکاتی را در راجع به فنی و ایمنی دستگاه در کاتالوگ خود قرار می دهند تا مشتریان بتوانند به نحو احسن از این دستگاه استفاد کنند.

 

فاکتورهای مختلفی هستند که در قیمت باسکول سقفی موثر می باشند. این عوامل شاما موارد زیر می باشند:

1.    جنس بتن استفده شده برای ساخت صفحات پلتفرمی

2.    نوع بتن مصرفی

3.    اندازه باسکول ها باتوجه به عملکرد آن ها

4.    نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت بدنه باسکول ها

5.    نوع لودسل هایی که برای تخیص وزن استفاده می شوند، در قیمت باسکول سقفی موثر می باشد.

باسکول تولیدی دارای گواهینامه بین المللی با پشتیبانی دو ساله می باشد که در این مدت می توانند از خدمات پس از فروش ما استفاده کنند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش باسکول سقفی در انواع طرح ها و سایزها می باشد . مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

  • محمد شعبانی
  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در شمال وسیله ای می باشد که می توانید به کمک آن وزن اجسام سنگین و فوق سنگین مانند ماشین آلات صنعتی را با دقت بالایی تخمین بزنید. باسکول ها نسبت به ترازو دارای کاربردهای صنعتی می باشند. باسکول ها نسبت به ترازو هم سنگین تر می باشد و هم از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشند. باسکول مکانیکی معمولا برای اندازه گیری قطعات بزرگی چون صنعتی و ماشین آلاتی چون گریبکس ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل بزرگ بودن ابعاد باسکول مکانیکی کاربران باید مکانی را برای قرارگیری باسکول در آنجا تعیین کنند. برای جابه جایی راحت آن ها معمولا شرکت سازنده از چرخ هایی فلزی در زیر کفی آن ها استفاده کرده اند که کمک می کند شما آن ها را به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جا کنید.

باسکول های امروزی

  1. معمولا فریم هایی روی صفحات پلتفرم باسکول ها در نظر می گیرند که با عملکردی ویژه کار خود را انجام می دهند. روی این فریم های ساخت معمولا حسگرهایی پیشرفته تعبیه کردند تا وزن اجسام را به خوی تحمل کند. از این نظر نسبت به انواع ترازوهای صنعتی در مزیت می باشد.
  2. باسکول مکانیکی مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد آن ها دارند. ابعاد بزرگ آن ها باعث شده است تا از فولادهای سخت برای ایجاد استحکام بالا در ساختار آن ها استفاده شود. معمولا حداکثر ظرفیت تحملی توسط باسکول ها در کاتالوگ شرکت سازنده درج می شود.
  3. لودسل ها حسگرهایی هستند که معمولا وزن تشخیص شده را به صفحه نمایشگر منتقل می کند. هرچه این لودسل ها از درجه کیفی بالاتری برخوردار باشند، از نظر قیمت گرانتر می شوند. درجه کیفی لودسل ها با هم فرق می کند و تیم ما سعی کرده است که در مرحله راه اندازی باسکول مکانیکی از لودسل های پیشرفته ای استفاده کند.

خرید باسکول مکانیکی در حدادماهر

  1. اولین موردی که در قیمت باسکول مکانیکی موثر می باشد، مقدار بتنی است که در هنگام عملیات بتن ریزی جهت راه اندازی باسکول از آن استفاده می کنند. صفحات پلتفرم استفاده شده است. هرچه باسکول ها از ابعاد بزرگتری برخوردار باشند، طبیعتا مساحت صفحات پلتفرم آن ها بزرگتر و مقدار بتن بیشتری نیاز می باشد.
  2. نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت بدنه باسکول ها از مواردی است که می تواند در قیمت باسکول ها نقش داشته باشد.
  3. لودسل هایی که در ساختار باسکول مکانیکی استفاده می شوند، دارای درجه کیفی مختلفی از جهت ساخت می باشند. معمولا درجه کیفی لودسل های به کار رفته بر روی صفحه نمایشگر آن ها از دیگر عواملی می باشد که در قیمت باسکول سقفی موثر است.
  4. مشتریان عزیز می توانند برای خرید باسکول ها، به صورت قسطی اقدام به پرداخت هزینه کنند.
  5. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما می باشد.مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. در مجموعه ما خرید باسکول ها با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما می باشد.
  • محمد شعبانی
  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در اهواز یکی از محصولات با کیفیت ما می باشد که با کیفیت بالا و ارزان قیمت به مشتریان عزیز ارائه می شود. دوام بالا در ساخت باسکول ها به سبب استفاده از سازه های مستحکم در ساختار آن ها می باشد. معمولا بدنه فلزی باسکول ها ازز فولادهای بسیار سخت تولید شده اند. قیمت دهی به باسکول ها به فاکتورهایی از قبیل ابعاد آن ها بستگی دارد. ابعاد بزرگ باسکول ها سبب گرانتر شدن باسکول ها می شود. به دلیل بزرگ بودن باسکول ها معمولا از ریل هایی فلزی در زیر کفی آن استفاده می شود.

مهم ترین تفاوت بین باسکول ها و ترازوها به ابعاد آن ها بستگی دارد. معمولا باسکول ها را با ابعاد بزرگتری می سازند. باسکول ها معمولا نسبت به ترازوهای صنعتی وزن اجسام را با دقت و سرعت بالاتری تخمین می زنند. باسکول مکانیکی و باسکول دییتال نسل جدید باسکول های قدیمی محسوب می شوند. باسکول مکانیکی این قابلیت را دارد تا اجسام فوق سنگینی مانند ماشین آلات صنعتی را با سرعت بالایی نسبت به ترازو اندازه گیری کند. باسکول مکانیکی نسبت به ترازوها معمولا از قطعات سنگین تری ساخته شده و دارای ابعاد بزرگتری می باشد. معمولا از سازه های سنگینی برای اجراه و راه اندازی باسکول ها استفاده می شود. عملیات اجرای باسکول ها شامل مراحل زیر می باشد:

  1. خاکبرداری
  2. عملیات خاکبرداری
  3. عملیات های مکانیکی

بدنه باسکول ها دارای استحکام بالایی می باشد و این استحکام به دلیل استفاده از فولادها و آلومینیوم به صورت ترکیبی می باشد. در عملیات خاکبرداری معمولا ساخت صفحات پلتفرمی باسکول ها انجام می شود.

باسکول ها چه مزیت هایی دارند

  1. در باسکول ها از اجزای مختلفی با درجه کیفی بالا استفاده شده است. یکی از اجزا، صفحه نمایشگر باسکول ها می باشد که دارای فناوری بالایی در عملکرد می باشد.
  2. باسکول مکانیکی همچنین دارای سفحات پلتفرمی با مکانیزم هوشمند هستند که در تشخیص وزن باسکول ها به خوبی عمل می کنند. این صفحات پلتفرمی در مرحله خاکبرداری احداث می شوند و این کار با استفاده از چرثقیل هایی بزرگ انجام می شود. دلیل استفاده از چرثقیل به دلیل بزرگ بودن و سنگین بودن قطعات و بدنه باسکول ها می باشد. در این مرحله از انواع بتن های مرغوب جهت راه اندازی باسکول ها استفاده می کنند.
  3. بدنه باسکول مکانیکی از فلزاتی ساخته می شود که دارای سختی زیادی هستند و در برابر ضربات مختلف مقاومت زیادی دارند. معمولا از فلزاتی چون فولاد و آلومینیوم به صورت ترکیبی در ساخت بدنه باسکول ها استفاده می کنند.
  4. لودسل ها معمولا عملگرهایی می باشند که وزنی که حسگرها تشخیص می دهند را به صفحه نمایشگر باسکول مکانیکی انتقال می دهند. این لودسل ها از فناوری بالایی برخوردار هستند.

ضمانت نامه استاندارد

تخفیفی ویژه برای کلیه محصولات باسکول، تیم ما در نظر گرفته است. برای پرداخت هزینه باسکول ها می توانید قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه پرداخت کنید و مابقی هزینه را به صورت اقساط ماهانه تقبل کنید. باسکول مکانیکی دارای ضمانت نامه استاندارد می باشد. مدت زمان ضمات دو سال می باشد. در این مدت می توانید از خدمات پس از فروش ما استفاده کنید. این خدمات پس از فروش شامل تعویض یا تعمیرات محصول خراب شده می باشد. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات باسکول مکانیکی می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خئمت رسانی بکنیم.

 

  • محمد شعبانی
  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در یاسوج از محصولات حدادماهر می باشد که از نظر قیمت و کیفیت بسیار مناسب می باشد. کیفیت بالای باسکول ها سبب شده است تا تقاضای زیادی از سوی مشتریان داشته باشد. باسکول ها نسبت به ترازوهای صنعتی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشد. این اجسام معمولا مانند ماشین آلات بزرگ صنعتی و دستگاه های صنعتی می باشد که ترازوها قادر به تخمین وزن آن ها نیستند. باسکول مکانیکی نسبت به ترازوها معمولا از قطعات سنگین تری ساخته شده و دارای ابعاد بزرگتری می باشد. معمولا از سازه های سنگینی برای اجراه و راه اندازی باسکول ها استفاده می شود. عملیات اجرای باسکول ها شامل مراحل زیر می باشد:

  1. خاکبرداری
  2. عملیات خاکبرداری
  3. عملیات های مکانیکی

بدنه باسکول ها دارای استحکام بالایی می باشد و این استحکام به دلیل استفاده از فولادها و آلومینیوم به صورت ترکیبی می باشد. در عملیات خاکبرداری معمولا ساخت صفحات پلتفرمی باسکول ها انجام می شود.

باسکول ها چه مزایایی دارند

باسکول ها دارای درجه کیفی مختلفی هستند. کیفیت باسکول مکانیکی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. معمولا در ساخت صفحات پلتفرمی از مقداری بتن مرغوب استفاده می شود. معمولا روی صفحات پلتفرمی از انواع حسگرهای پیشرفته بر روی آن استفاده می شود. این حسگرها دارای درجه کیفی مختلفی هستند. این حسگرها ها عملگرهایی پیشرفته می باشند که باعث کیفیت هرچه تمام تر باسکول ها شده اند.
  2. لودسل ها معمولا عملگرهایی هستند که باعث تشخیص وزن اجسام بزرگ می شوند. لودسل ها نیز مانند حسگرها دارای درجه کیفی مختلفی هستند. این عملگرها وزن تشخیص شده را به صفحه نمایشگر باسکول ها انتقال می دهند. معمولا این باسکول ها دارای ضمانت نامه استاندارد بوده و مدت ضمانت آن دو سال می باشد. در این مدت خدمات پس از فروشی به مشتریان عزیز ارائه می شود.
  3. برای ساخت بدنه باسکول ها از انواع فلزات مختلف استفاده می کنند. این فلزات مقاومت بالایی دارند و سعی شده است که از فلزات مستحکم استفاده شود. باسکول ها معمولا می توانند وزن زیادی را تحمل کنند. معمولا حداکثر ظرفیت تحملی برای باسکول ها تعیین شده است و این مقدار ظرفیت با استفاده از آزمایشات مختلف اندازه گیری شده است. این بدنه باسکول ها از ترکیب فولادها و آلومینیوم ساخته می شود که باعث استحکام زیاد بدنه آن ها می شود. معمولا ساخت بدنه باسکول ها در عملیات گوربرداری انجام می شود.
  4. وزن باسکول مکانیکی به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن بسیار سنگین می باشد. به دلیل بالابودن وزن آن ها معمولا برای جابه جایی باسکول ها از ریلهایی فلزی در زیر کفی آن ها استفاده می شود.

خرید باسکول مکانیکی با تخفیف

تیم ما سعی کرده است برای تمامی محصولات تخفیف ویژه در نظر می گیرد. تخفیفی که در نظر گرفته ایم مخصوص فصل بهار می باشد و شما عزیزان می توانید از آن بهره کامل ببرید. مشتریان عزیز می توانند هزینه باسکول ها را به صورت قسطی نیز پرداخت کنند. مشتریان می توانند قسمتی از هزینه باسکول مکانیکی را به صورت پیش پرداخت اولیه پرداخت کرده و مابقی هزینه را به صورت ماهانه تقبل کنند. باسکول ها دارای ضمانت دو ساله از سوی شرکت سازنده می باشد. در این مدت شرکت موظف است خدماتی چون تعویض کالا در صورت خرابی محصول و نصب و تعمیرات آن را به مشتریان عزیز ارائه کند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات باسکول می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم.

  • محمد شعبانی
  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در بابل یکی از محصولات حدادماهر می باشد که با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به همراه تخفیف ویژه به شما عزیزان ارائه می شود. باسکول وسیله ای صنعتی می باشد که برای وزن کردن اجسام سنین و فوق سنگین از آن استفاده می کنند. این اجسام می توانند شامل دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی باشند. تفاوت اصلی بین ترازو و باسکول مکانیکی در ابعاد و نوع عملکرد آنها می باشد. باسکول ها نسبت به ترازو می توانند وزن را با سرعت و دقت بالاتری تخمین بزنند. ترازو از ابعاد کوچکتری ساخته شده و قطعات آن کوچکتر و ظریفت تر می باشد. معمولا از سازه های سنگینی برای اجراه و راه اندازی باسکول ها استفاده می شود. عملیات راه اندازی باسکول ها شامل عملیات خاکبرداری، گوربرداری و عملیات های مکانیکی می باشد. معمولا اولین مرحله، خاکبرداری می باشد که ابتدا برای ساخت صفحات پلتفرمی از انواع بتن ها استفاده می کنند. در عملیات گوربرداری معمولا ساخت بدنه باسکول ها با استفاده از فولادهای سنگین انجام می شود. فولاد فلزی می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد و می تواند وزن زیاد اجسام را به خوبی مهار کند.

مزایای آن ها

باسکول ها دارای درجه کیفی مختلفی می باشند. کیفیت باسکول مکانیکی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. معمولا برای ساخت صفحات پلتفرمی از انواع بتن ها استفاده می شود. مقدا بتن ریزی در درجه کیفی باسکول ها نقش مهمی دارد. معمولا روی صفحات پلتفرمی از انواع حسگرهای پیشرفته بر روی آن استفاده می شود.
  2. لودسل ها معمولا عملگرهایی هستند که وزن تشخیص شده توسط حسگرها را به صفحه نمایشگر باسکول ها انتقال می دهند. درجه کیفی این لودسل ها در کیفیت باسکول ها نقش مهمی دارند.هرپه از لودسل هایی با درجه کیفی بالاتر استفاده شود، به مراتب کیفیت باسکول ها بالاتر می رود.
  3. برای ساخت بدنه باسکول ها از انواع فلزات سخت استفاده می کنند. این بدنه باسکول ها از ترکیب فولادها و آلومینیوم ساخته می شود که باعث استحکام زیاد بدنه آن ها می شود. معمولا ساخت بدنه باسکول ها در عملیات گوربرداری انجام می شود.
  4. وزن باسکول مکانیکی به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن بسیار سنگین می باشد. به دلیل بالابودن وزن آن ها معمولا برای جابه جایی باسکول ها از ریلهایی فلزی در زیر کفی آن ها استفاده می شود.

قیمت باسکول مکانیکی

تیم ما سعی کرده است برای تمامی محصولات تخفیف ویژه در نظر می گیرد. تخفیفی که در نظر گرفته ایم مخصوص فصل بهار می باشد و شما عزیزان می توانید از آن بهره کامل ببرید. مشتریان عزیز می توانند هزینه باسکول ها را به صورت قسطی نیز پرداخت کنند. مشتریان می توانند قسمتی از هزینه باسکول مکانیکی را به صورت پیش پرداخت اولیه پرداخت کرده و مابقی هزینه را به صورت ماهانه تقبل کنند. باسکول ها دارای ضمانت دو ساله از سوی شرکت سازنده می باشد. در این مدت شرکت موظف است خدماتی چون تعویض کالا در صورت خرابی محصول و نصب و تعمیرات آن را به مشتریان عزیز ارائه کند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات باسکول می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم.

  • محمد شعبانی
  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در کرمان، وسیله ای است که برای توزین اجسام بسیار سنگین مانند دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. فرق اصلی بین ترازو و باسکول ها در این است که باسکول مکانیکی می تواند وزن را با سرعت و دقت بیشتری تخمین بزند. معمولا از سازه های سنگینی برای اجراه و راه اندازی باسکول ها استفاده می شود. عملیات راه اندازی باسکول ها شامل عملیات خاکبرداری، گوربرداری و عملیات های مکانیکی می باشد. معمولا اولین مرحله، خاکبرداری می باشد که ابتدا برای ساخت صفحات پلتفرمی از انواع بتن ها استفاده می کنند. در عملیات گوربرداری معمولا ساخت بدنه باسکول ها با استفاده از فولادهای سنگین انجام می شود. فولاد فلزی می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد و می تواند وزن زیاد اجسام را به خوبی مهار کند.

کیفیت باسکول ها

باسکول ها دارای درجه کیفی مختلفی می باشند. کیفیت باسکول مکانیکی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. نوع و اندازه بتن مصرفی برای ساخت صفحات پلتفرمی در تعیین کیفیت کار باسکول ها موثر می باشد. معمولا سعی می شود برای ساخت این صفحات از حسگرهایی پیشرفته در آن استفاده می کنند.
  2. لودسل ها عملگرهایی هستند که وزن تشخیصی از طریق حسگرها را به صفحه نمایشگر باسکول ها انتقال می دهند. درجه کیفی این لودسل ها در عملیات تشخیص وزن توسط باسکول ها بسیار موثر می باشد.
  3. برای ساخت بدنه باسکول ها معمولا از فلزات سخت استفاده می کنند. این فلزات شامل فولادهای سنگین و آلومینیوم می باشد. معمولا ساخت بدنه باسکول ها در عملیات گوربرداری انجام می شود.
  4. وزن باسکول مکانیکی به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن بسیار سنگین می باشد. به دلیل بالابودن وزن آن ها معمولا برای جابه جایی باسکول ها از ریلهایی فلزی در زیر کفی آن ها استفاده می شود.

قیمت باسکول مکانیکی

تمامی محصولات حدادماهر با تخفیف ویژه ای ارائه می شود. مشتریان عزیز می توانند هزینه باسکول ها را به صورت قسطی نیز پرداخت کنند. مشتریان می توانند قسمتی از هزینه باسکول مکانیکی را به صورت پیش پرداخت اولیه پرداخت کرده و مابقی هزینه را به صورت ماهانه تقبل کنند. باسکول ها دارای ضمانت دو ساله از سوی شرکت سازنده می باشد. در این مدت شرکت موظف است خدماتی چون تعویض کالا در صورت خرابی محصول و نصب و تعمیرات آن را به مشتریان عزیز ارائه کند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات باسکول می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم.

  • محمد شعبانی
  • ۰
  • ۰

باسکول سقفی در بابل

باسکول سقفی در بابل یکی از محصولات حدادماهر می باشد که می توانید به کمک آن اجسام سنگین و نیمه سنگین را با سرعت و دقت بالا تخمین وزن کنید. اکثر باسکول ها دارای ابعاد بزرگی می باشد و برای راه اندازی ان ها از سازه های سنگین وزن استفاده می کنند. باسکول سقفی معمولا برای اندازه گیری قطعات بزرگ صنعتی و ماشین آلاتی چون گریبکس ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد دیگر این باسکول ها این است که در اکثر قصابی ها برای وزن کردن راسته های گوشت خوراکی استفاده می شوند.

به دلیل بزرگ بودن ابعاد باسکول سقفی کاربران باید مکانی را برای قرارگیری باسکول در آنجا تعیین کنند. معمولا برای انتقال راح باسکول ها از ریل هایی در زیر کفی آن استفاده می کنند تا اشخاص به راحتی ان ها را از یک مکان به مکان دیگر انتقال دهد. که کمک می کند شما آن ها را به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جا کنید.

مزایای ویژه باسکول ها

  1. برای ساخت صفحات پلتفرمی از فریم های ویژه ای برای تعبیه حسگرهایی پیشرفته جهت تشخیص وزن اجسام توسط باسکول استفاده می کنند. این حسگرها قابلیت دارند تا وزن را با دقت بالا و سرعت زیاد تشخیص دهند. تفاوت اصلی باسکول ها با ترازوهای صنعتی در این است که وزن را با دقت بیشتری بر روی صفحه نمایشگر منتقل می کنند.
  2. باسکول سقفی در فشار زیادی را در برابر وزن اجسام فوق سنگین تحمل می کنند. ابعاد بزرگ آن ها باعث شده است تا از فولادهای سخت برای ایجاد استحکام بالا در ساختار آن ها استفاده شود. معمولا حداکثر ظرفیت تحملی توسط باسکول ها در کاتالوگ شرکت سازنده درج می شود.
  3. لودسل نقش آن را دارند تا وزن تشخیص شده توسط حسگرها را به صفحه نمایشگر باسکول انتقال دهند. به هر میزان که کیفیت این عملگرها زیاد باشد، قیمت باسکول بیشتر تخمین زده می شود. تیم ما سعی کرده است که در مرحله راه اندازی باسکول سقفی از لودسل های پیشرفته ای استفاده کند.

تخفیف ویژه برای باسکول ها

  1. اولین موردی که در قیمت باسکول سقفی موثر می باشد، میزان بتنی است که در عملیات راه اندازی باسکول ها برای ساخت صفحات پلتفرم از آن استفاده می شود. صفحات پلتفرم استفاده شده است. هرچه باسکول ها ازابعاد بزرگتری برخوردار باشند، مساحت صفحات پلتفرم بیشتر می شود و باعث افزایش قیمت باسکول می گردد.
  2. نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت بدنه باسکول ها از مواردی است که می تواند در قیمت باسکول ها نقش داشته باشد. آلیاژی که برای ساخت صفحات استفاده می شود باید سختی بالایی داشته باشد و بتواند وزن زیادی را تحمل کند.
  3. لودسل هایی که در ساختار باسکول سقفی استفاده می شوند، دارای درجه کیفی مختلفی از جهت ساخت می باشند. معمولا نوع لودسل های به کار رفته از دیگر عواملی می باشد که در قیمت باسکول سقفی موثر است.
  4. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما می باشد.مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. در مجموعه ما خرید باسکول ها با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما می باشد.
  5. برای پرداخت هزینه باسکول می توانید قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه بپردازید و مابقی را به صورت ماهانه تقبل کنید.
  • محمد شعبانی