shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول دیجیتال بر عکس ترازو این قابلیت را دارد تا وزن های بسیار بالایی را اندازه گیری کند. تخمین وزن توسط باسکول با دقت و سرعت بالایی انجام می گیرد. این وزن شناسایی شده توسط لودسل ها انجام می گیرد. لودسل ها در واقع حسگرهایی به شمار می آیند که وزن را به صفحه نمایشکر انتقال می دهند. محدوده وزنی که باسکول ها می توانند تحمل کنند بین دویست کلو تا دویست تن می باشد. برای همین برای وزن کردن ماشین آلات صنعتی از باسکول های مکانیکی استفاده می کنند.

باسکول دیجیتال که در دسته باسکول های مکانیکی قرار می گیرد می تواند به راحتی وزن دام و انواع وسایل نقلیه سنگین را به راحتی وزن کند. باسکول های الکترونیکی یا همان دیجیتالی در دو نوع ثابت و متحرک دسته بندی می شوند. قابلیت باسکول های متحرک آن است که در زیر کفی خود دارای چرخ هایی مقاوم بوده و کاربران می توانند به راحتی باسکول را جابه جا کنند.

باسکول های الکترونیکی از نظر محل نصب نیز به دو دسته کلی پیش ساخته و غیر پیش ساخته تقسیم بندی می شوند. باسکول های غیر پیش ساخته با توجه به درخواست مشتری در انواع اندازه طبق نظر دلخواه مشتری در بروسه اجرا در می آیند. مشتریان می توانند ابعاد باسکول را از قبل تعیین کنند. معمولا باید قبل از خرید باسکول مکانی برای آن در نظر گرفته شود. این مکان باید متناسب با ابعاد باسکول باشد. بیشتر باسکول های صنعتی دارای ابعاد بزرگی هستند. باسکول ها طبق مراحل زیر پیاده سازی می شوند:

  1. عملیات خاکبرداری
  2. نصب صفحات پلتفرمی
  3. عملیات مکانیکی و الکترونیکی

باسکول دیجیتال با تخفیف ویژه

قیمت باسکول الکترونیکی به عوامل زیر وابسته می باشد که شامل موارد زیر می باشند:

  1. میزان توناژی که برای باسکول در نظر گرفته می شود
  2. معمولا از انواع مختلف لودسل ها در ساختار باسکول استفاده می کنند
  3. مقدار بتن مصرفی نیز باید به مقداری باشد تا کل مساحت صفحه پلتفرم را بپوشاند
  4. نوع صفحات پلتفرم نیز می تواند در قیمت باسکول نقش مهمی داشته باشد

با توجه به سایزبندی باسکول ها مقدار بتن ریزی متفاوت می باشد. مقدار آن به مساحت صفحه پلتفرم بستگی دارد. معمولا برای توزین اجسام بسیار حجیم از این باسکول ها استفاده می کنند. حسگرها یا همان لودسل ها وظیفه دارند تا وزن تخمین شده را به صفحه نمایش باسکول انتقال دهند. در باسکول های با توناژ بالا معمولا از پلتفرم هایی با جنس بتن استفاده می کنند. برای همین باید از بتن مرغوب استفاده شود تا صفحه پلتفرم دارای کیفیت مطلوبی باشد.

باسکول دیجیتال با کیفیت بالا

  1. باسکول دیجیتال معمولا برعکس ترازو می تواند با دقت بالاتری وزن اجسام را تخمین بزند
  2. باسکول ها از قطعات بزرگتری ساخته شده که دارای استحکام ساخت بالایی هستند
  3. ترازو بر عکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده است که برای توزین اجسام معمولی به کار گرفته می شود.
  4. باسکول دیجیتال در شیراز دارای چرخ های مقاوم که کاربران می توانند به راحتی آن را از یک محل به محل دیگر جابه جا کنند.

دسته بندی باسکول ها از نظر نصب

باسکول ها بر اساس نوع پلتفرم به انواع مختلف زیر دسته بندی می شوند:

  1. باسکول دیجیتال با پلتفرم فلزی
  2. باسکول دیجیتال با پلتفرم بتنی
  3. باسکول با صفحات نیمه بتنی، نیمه فلزی

معمولا برای وزن های بالا از باسکول های ترکیبی استفاده می کنند که ترکیب این مواد برای صفحات باعث شده است تا استحکام بالایی برای صفحات پلتفرم ایجاد گردد.

نتیجه گیری

باسکول ها بر اساس نوع کاربری آن ها برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای وزن های کم بیشتر از باسکول های سنگی و برای وزن های بسیار بالا از باسکول های الکترونیکی و دیجیتالی استفاده می کنند. مجموعه ما سعی دارد تا محصولی با کیفیت به شما عزیزان ارائه کند

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • محمد شعبانی

باسکول دیجیتال در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی