shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

قیمت باسکول مکانیکی

باسکول در صنعت برای توزین اجسام سنگین و نیمه سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. باسکول مکانیکی حدادماهر معمولا با قیمت مناسبی به مشتریان عزیز ارائه می شود. در قدیم برای اندازه گیری وزن دام و طیور از باسکول های سنگی استفاده می شد. مکانیزم ساخت باسکول سنگی نسبت به باسکول های امروزی مانند باسکول مکانیکی ساده تر و از تکنولوژی ساخت کمتری برخوردار بود. باسکول ها با توجه به نوع کاربردهایی که در صنعت دارند، در انواع اندازه ها ساخته می شوند. ابتدا در کشور فرانسه ساخت باسکول ها شروع شد.

در این کشور از باسکول برای وزن کردن دام وطیور استفاده می شد. باسکول مکانیکی معمولا از قطعات بزرگتر و سنگین تری نسبت به ترازو ساخته شده که می تواند سرعت بالایی وزن اجسام حجیم را شناسایی کند. در بازار فروش این دستگاه ها باسکول ها در دو دسته باسکول های مکانیکی و الکترونیکی تقسیم بندی می شوند. دوام باسکول های امروزی نسبت به باسکول های قدیمی بالاتر بوده و از مکانیزم پیشرفته تری ساخته می شوند. با گذشت زمان بدنه باسکول های امروزی دچار فرسایش نشده و ضد آب هستند.

قیمت باسکول مکانیکی در حدادماهر مناسب بوده که از اجزای مختلفی شامل موارد زیر تشکیل شده اند:

  1. حسگرهای وزن
  2. نمایشگر
  3. لودسل ها
  4. صفحات پلتفرمی
  5. کفه مقاوم که با استفاده از آلیاژهایی با مقاومت بالا ساخته می شوند

لودسل ها:

وظیفه لودسل ها در ساختار باسکول مکانیکی این است که وزن شناسایی شده توسط حسگرها را به نمایشگر باسکول انتقال می دهند. معمولا لودسل ها با عملیات خاکبرداری درون باسکول مکانیکی تعبیه می شوند. سه مرحله که در روند اجرای باسکول ها انجام می شوند، شامل موارد زیر هستند:

  1. عملیات خاک برداری
  2. عملیات گوربرداری
  3. عملیات مکانیکی و الکتریکی روی ساختار باسکول ها

حسگرهای وزن:

حسگرهای وزن باسکول مکانیکی معمولا روی صفحات پلتفرم با مکانیزم پیشرفته ای تعبیه می شوند. این حسگرها وظیفه دارند تا وزن اجسام را با دقت بالایی تخمین بزنند. معمولا حسگرهای تشخیص وزن این کار را با سرعت بالایی انجام می دهند. حسگرهای وزن معمولا به صورت پلی بین صفحه نمایشگر و صفحات پلتفرم به حساب می آیند. این حسگرها به صورت معلق بر روی این صفحات کار گذاشته می شود.

کفه فلزی مقاوم باسکول مکانیکی

در هنگام طراحی باسکول ها معمولا کفه ای فلزی با مقاومت بالا برای باسکول در نظر می گیرند. این باسکول ها می توانند وزن های بسیار بالایی را تحمل کنند. این کفه فلزی دارای چرخ هایی مقاوم بوده که کاربران عزیز می توانند باسکول را با استفاده از این چرخ ها از یک مکان به مکان دیگر انتقال بدهند. مزیت ما دو دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش انواع باسکول های امروزی مانند باسکول دیجیتالی و باسکول مکانیکی بوده و مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه کمک و یاری برسانیم.

  • ۹۹/۰۱/۲۳
  • محمد شعبانی

قیمت باسکول مکانیکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی