shabani75shhh

وبلاگ باسکول

shabani75shhh

وبلاگ باسکول

  • ۰
  • ۰

باسکول مکانیکی در کرمان، وسیله ای است که برای توزین اجسام بسیار سنگین مانند دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. فرق اصلی بین ترازو و باسکول ها در این است که باسکول مکانیکی می تواند وزن را با سرعت و دقت بیشتری تخمین بزند. معمولا از سازه های سنگینی برای اجراه و راه اندازی باسکول ها استفاده می شود. عملیات راه اندازی باسکول ها شامل عملیات خاکبرداری، گوربرداری و عملیات های مکانیکی می باشد. معمولا اولین مرحله، خاکبرداری می باشد که ابتدا برای ساخت صفحات پلتفرمی از انواع بتن ها استفاده می کنند. در عملیات گوربرداری معمولا ساخت بدنه باسکول ها با استفاده از فولادهای سنگین انجام می شود. فولاد فلزی می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد و می تواند وزن زیاد اجسام را به خوبی مهار کند.

کیفیت باسکول ها

باسکول ها دارای درجه کیفی مختلفی می باشند. کیفیت باسکول مکانیکی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. نوع و اندازه بتن مصرفی برای ساخت صفحات پلتفرمی در تعیین کیفیت کار باسکول ها موثر می باشد. معمولا سعی می شود برای ساخت این صفحات از حسگرهایی پیشرفته در آن استفاده می کنند.
  2. لودسل ها عملگرهایی هستند که وزن تشخیصی از طریق حسگرها را به صفحه نمایشگر باسکول ها انتقال می دهند. درجه کیفی این لودسل ها در عملیات تشخیص وزن توسط باسکول ها بسیار موثر می باشد.
  3. برای ساخت بدنه باسکول ها معمولا از فلزات سخت استفاده می کنند. این فلزات شامل فولادهای سنگین و آلومینیوم می باشد. معمولا ساخت بدنه باسکول ها در عملیات گوربرداری انجام می شود.
  4. وزن باسکول مکانیکی به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن بسیار سنگین می باشد. به دلیل بالابودن وزن آن ها معمولا برای جابه جایی باسکول ها از ریلهایی فلزی در زیر کفی آن ها استفاده می شود.

قیمت باسکول مکانیکی

تمامی محصولات حدادماهر با تخفیف ویژه ای ارائه می شود. مشتریان عزیز می توانند هزینه باسکول ها را به صورت قسطی نیز پرداخت کنند. مشتریان می توانند قسمتی از هزینه باسکول مکانیکی را به صورت پیش پرداخت اولیه پرداخت کرده و مابقی هزینه را به صورت ماهانه تقبل کنند. باسکول ها دارای ضمانت دو ساله از سوی شرکت سازنده می باشد. در این مدت شرکت موظف است خدماتی چون تعویض کالا در صورت خرابی محصول و نصب و تعمیرات آن را به مشتریان عزیز ارائه کند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات باسکول می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم.

  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • محمد شعبانی

باسکول مکانیکی در کرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی